Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 18:13Så tokigt det kan bli 😉 Men om du nu sprang, hur reggade du passet?
Så tokigt det kan bli 😉 Men om du nu sprang, hur reggade du passet?
Quote from ellen olsson on 22 August 2010, 18:14Camilla: Om du frågar mig så tog jag en öl istället. 🙂
Camilla: Om du frågar mig så tog jag en öl istället. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 18:15MED SKORNA PÅ?
MED SKORNA PÅ?
Quote from ellen olsson on 22 August 2010, 18:19Med andra skor. Vänsterskorna åkte ner i väskan igen.
Med andra skor. Vänsterskorna åkte ner i väskan igen.
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 18:21Klok val, foträta skor och öl 😉
Klok val, foträta skor och öl 😉
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 18:21Alltid köpa skor med tydligt annorlunda utseende. *noterar*
Måste iväg och kolla på Asics noosa, nu har jag ju en bra anledning! Tack! (H)
Alltid köpa skor med tydligt annorlunda utseende. *noterar*
Måste iväg och kolla på Asics noosa, nu har jag ju en bra anledning! Tack! (H)
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 18:30Jag har två gånger varit ute i helt omaka skor.
Ena gången skulle jag på kontroll till BVC med yngsta pojken. Då jag satt i väntrummet såg jag att jag hade en sandal på ena foten och en pumps på andra. Olika färger, olika höjd på klacken ... Jag sparkade
Jag har två gånger varit ute i helt omaka skor.
Ena gången skulle jag på kontroll till BVC med yngsta pojken. Då jag satt i väntrummet såg jag att jag hade en sandal på ena foten och en pumps på andra. Olika färger, olika höjd på klacken ... Jag sparkade
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 19:15har en liten almanacka med "goda råd" för någon vecka sedan kom det här upp (fri övers):
"lättdistraherade personer bör undvika att införskaffa marinblå och svarta skor (pumps) av snarlika modeller (eller samma!), eftersom det är pinsamt att upptäcka på m
har en liten almanacka med "goda råd" för någon vecka sedan kom det här upp (fri övers):
"lättdistraherade personer bör undvika att införskaffa marinblå och svarta skor (pumps) av snarlika modeller (eller samma!), eftersom det är pinsamt att upptäcka på m
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 20:07Haha, så det är fler än jag som gjort detta misstag. Jag råkade spendera en utekväll med min sko på ena foten och kompisens på den andra. Samma färg förvisso men olika hög klack, och min kära vän har strl 42 i skor och jag 39... Jag ramlade mest runt på d
Haha, så det är fler än jag som gjort detta misstag. Jag råkade spendera en utekväll med min sko på ena foten och kompisens på den andra. Samma färg förvisso men olika hög klack, och min kära vän har strl 42 i skor och jag 39... Jag ramlade mest runt på d
Quote from ellen olsson on 22 August 2010, 20:10Sara: Jag tog fel skor hem efter ett kalas en gång. Mina kompisar garvade men jag hävdade envist att det var mina skor. Dagen efter insåg jag mitt misstag. Jag hade gått hem i ett par Ecco, storlek 36. Jag har 42,5...
Sara: Jag tog fel skor hem efter ett kalas en gång. Mina kompisar garvade men jag hävdade envist att det var mina skor. Dagen efter insåg jag mitt misstag. Jag hade gått hem i ett par Ecco, storlek 36. Jag har 42,5...