Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 09:25Tack för tipset Petter WR, tidigare gick det inte att beställa billigare saker från Chain Reaction Cycles, nu kostar frakten bara 50:-
Tack för tipset Petter WR, tidigare gick det inte att beställa billigare saker från Chain Reaction Cycles, nu kostar frakten bara 50:-
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 11:02Nu har dom bytt rubriken till "Tävlingscyklister prejades av vägen". Bra.
http://www.sydsvenskan.se/lund/article1452338/Tavlingscyklister-prejades-av-vagen.html
Nu har dom bytt rubriken till "Tävlingscyklister prejades av vägen". Bra.
http://www.sydsvenskan.se/lund/article1452338/Tavlingscyklister-prejades-av-vagen.html
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 11:12Jag hoppas hon får fängelse för det där.
Jag hoppas hon får fängelse för det där.
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 11:24Det kanske är dags att införa någon slags dispens för just klungkörning och att vi då har rätt att ta upp ett körfält under förutsättning att vi håller max två led och håller ihop som en enhet så att övriga trafikanter vet vad som gäller.
I övrigt är det
Det kanske är dags att införa någon slags dispens för just klungkörning och att vi då har rätt att ta upp ett körfält under förutsättning att vi håller max två led och håller ihop som en enhet så att övriga trafikanter vet vad som gäller.
I övrigt är det
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 11:35Det är mycket svårt att få tag i de bilister saboterar och är allmänt farliga på det viset som hon mellan Dalby och Veberöd.
Ägaren av bilen kan bara säga att bilen var utlånad och sedan vägra säga vem som körde så kan polisen inte göra något.Vi kanske
Det är mycket svårt att få tag i de bilister saboterar och är allmänt farliga på det viset som hon mellan Dalby och Veberöd.
Ägaren av bilen kan bara säga att bilen var utlånad och sedan vägra säga vem som körde så kan polisen inte göra något.
Vi kanske
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 11:57Mm, Petter. Ibland får vi nöja oss med att sådana där människor troligen redan lider av sitt synnerligen svåra temperament.
EDIT: ...och hoppas de söker hjälp innan de har ihjäl någon.
Mm, Petter. Ibland får vi nöja oss med att sådana där människor troligen redan lider av sitt synnerligen svåra temperament.
EDIT: ...och hoppas de söker hjälp innan de har ihjäl någon.
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 12:26Fast nu körde de inte klungkörning utan tvåled.
Fast nu körde de inte klungkörning utan tvåled.
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 12:36Då ber jag om ursäkt för att jag trodde det var samma sak, David.
Då ber jag om ursäkt för att jag trodde det var samma sak, David.
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 12:37Vilket är helt lagligt, särskilt under förhållandena som rådde.
Vilket är helt lagligt, särskilt under förhållandena som rådde.
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 12:38Är det?
Cykla i bredd trodde jag bara var tillåtet om vi inte hindrar och stör trafiken.
Är det?
Cykla i bredd trodde jag bara var tillåtet om vi inte hindrar och stör trafiken.