Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 15:511.68 och 82 cm
1.68 och 82 cm
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 16:44Jonas för H£$5 titta på bilden så ser du väl vad jag är;) Å tack Raymond, som har koll.
Jag kör förnärvarande en Wilier Gladiu H 53, C/C 49.04 L 53.80 och det är samma som Mimosa, deras "dam" modell och samma som Izoard och Mortilrolo.
Vänligen
P.
Jonas för H£$5 titta på bilden så ser du väl vad jag är;) Å tack Raymond, som har koll.
Jag kör förnärvarande en Wilier Gladiu H 53, C/C 49.04 L 53.80 och det är samma som Mimosa, deras "dam" modell och samma som Izoard och Mortilrolo.
Vänligen
P.
Quote from Emma Sjöberg on 29 January 2008, 17:01*fnittrar*
Make my day Punk... 😀
*fnittrar*
Make my day Punk... 😀
Quote from Christian Wahlberg on 29 January 2008, 18:15Jajaja, blev förvirrad av Magnus förkortningar i listan.
Sen vet man ju aldrig vad som döljer sig bakom en avatar, ditt namn säger ju inte så värst mycket om könstillhörigheten.
Jajaja, blev förvirrad av Magnus förkortningar i listan.
Sen vet man ju aldrig vad som döljer sig bakom en avatar, ditt namn säger ju inte så värst mycket om könstillhörigheten.
Quote from Jan Lundquist on 29 January 2008, 19:43Spelar det någon roll vilket kön man har när man diskuterar på ett internetforum?
Spelar det någon roll vilket kön man har när man diskuterar på ett internetforum?
Quote from mårten jansson on 29 January 2008, 19:45Det spelar roll om man försöker jämföra benlängd hos kvinnor och män..
Det spelar roll om man försöker jämföra benlängd hos kvinnor och män..
Quote from Johan Lindhoff on 29 January 2008, 20:36187cm resp 91cm
187cm resp 91cm
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 20:48Hej Jonas.
Ja det förstås. Det har du rätt i. Men jag måste berömma ditt arbete med "sammanställningen". Mycket fint tycker jag.
Vänligen
P.
Hej Jonas.
Ja det förstås. Det har du rätt i. Men jag måste berömma ditt arbete med "sammanställningen". Mycket fint tycker jag.
Vänligen
P.
Quote from Jan Lundquist on 29 January 2008, 22:17Är det verkligen skillnad på förhållande mellan längd och benlängd mellan män och kvinnor?
Är det verkligen skillnad på förhållande mellan längd och benlängd mellan män och kvinnor?
Quote from mårten jansson on 29 January 2008, 22:23Det verkar alla vara överens om, vad som däremot diskuterats i den här tråden är om vilket kön som har längst ben.
Det verkar alla vara överens om, vad som däremot diskuterats i den här tråden är om vilket kön som har längst ben.