Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelDam- eller herrcykel för tjejcykl …
You need to log in to create posts and topics.

Jag tror att det är högst individuellt. Jag har tydligen korta armar - måste ha förlängda skaft på golfklubborna...

Förstod inte det där Börje.. Golf är det ett nytt cykelmärke? 😉
Böja på ryggen då? Kan inte det vara... lösningen? 😀
(L)

Visst kan man böja ryggen Silva, men det är svårt att svinga då...

Teflonhatt på

>Golf är en pensionärs sport. Jag hade tänkt börja till pensionen, men några kollegor övertalade
> mig att börja. Jag är riktigt usel på det (36hkp) och hinner sällan öva,

...Neeej, Börje, ingen pensionärssport! Klart att du ska börja nu!

Tja.. golf är inte min starka sida.. om det inte är många hk under huven då förståss 😉
Kanske kan bli en roligare tävling om man kör med t ex.. böjda ryggar, slå med en hand.. eller nåt 😀

Nu snackar du pingis Silva 😉

Som knodd har jag gått 9 hål med pilbåge :@

Annars är det närmaste golf jag kan komma ursinniga utslag och dykning efter bollar i icke söderhavsmiljö. bild:http://forum.body.se/images/smilies/ermm.gif

Aha.. såå kanske det är Börje 😀

Golf med pilbåge?? Intressant, det finns tydligen fotbollsgolf.. Vad är det? Springa runt och sparka bollen i olika mål?

feesbey (eller hur det stavas) golf finns på flera ställen i stockholm. bland annat här i högdalen.
kanske vore något för er?

"Golf med pilbåge??"

Totalt livsfarligt men säkerhetstänkandet var inte på topp vid den här tidpunkten. En golfboll kan ju iof vara ganska farlig den med.....dock inte lika farlig. Fooore blir lite fjuttigt. Men jag minns iaf att vi körde på tomma banor.