Quote from Funbeat user on 1 February 2008, 10:16SCOTT, 54
SCOTT, 54
Quote from Bengt Askerfelt on 1 February 2008, 10:26Vi borde kanske ragga lite fler damer från exempelvis *prat*-gruppen så att statistiken kan hyfsas till ur könsperspektiv?
Vi borde kanske ragga lite fler damer från exempelvis *prat*-gruppen så att statistiken kan hyfsas till ur könsperspektiv?
Quote from Funbeat user on 2 February 2008, 13:381,84 och 88
1,84 och 88
Quote from Funbeat user on 2 February 2008, 17:19Jag är härmed raggad: längd: 161,2 och innerbenslängd: c:a 75 cm (inte lätt mäta det!), vilket ger 46.5%.
Jag är härmed raggad: längd: 161,2 och innerbenslängd: c:a 75 cm (inte lätt mäta det!), vilket ger 46.5%.
Quote from Funbeat user on 2 February 2008, 17:54Tips när man vill mäta innerbenlängden utan assistans:
Ta en bok (inte för tjock nu bara, den ska in mellan benen!), ställ dig mot en vägg och placera (ja ja... försökte med massa andra ord och de lät konstiga... 😉 ) boken mellan bena så lång upp det g
Tips när man vill mäta innerbenlängden utan assistans:
Ta en bok (inte för tjock nu bara, den ska in mellan benen!), ställ dig mot en vägg och placera (ja ja... försökte med massa andra ord och de lät konstiga... 😉 ) boken mellan bena så lång upp det g
Quote from Torbjörn Ohlsson on 2 February 2008, 18:00reggad eller raggad?
reggad eller raggad?
Quote from Erik Strandberg on 2 February 2008, 18:00174 resp 85
174 resp 85
Quote from Berit Bengtson on 2 February 2008, 18:05Yla A skrev:
> Ja, den där är inte att leka med! Eller Orbea Diva som dammodellen heter
> Silva, som är lycklig ägare till en sån Diva lät mig faktiskt provcykla hennes pärla i somras,
> Den ligger helt klart på listan för tänkbara alternativ.Tidn
Yla A skrev:
> Ja, den där är inte att leka med! Eller Orbea Diva som dammodellen heter
> Silva, som är lycklig ägare till en sån Diva lät mig faktiskt provcykla hennes pärla i somras,
> Den ligger helt klart på listan för tänkbara alternativ.
Tidn
Quote from Funbeat user on 2 February 2008, 18:20Tja det är ju bra om man har råd med den också
X---Cannondale Synapse Feminine 105 22000:- ---XTyckte det stod att den kostade 105 200:- först ...
Tja det är ju bra om man har råd med den också
X---Cannondale Synapse Feminine 105 22000:- ---X
Tyckte det stod att den kostade 105 200:- först ...
Quote from Berit Bengtson on 2 February 2008, 18:50Lingling Ling (hur många Ling?) skrev:
> Tja det är ju bra om man har råd med den ocksåBra tjejer skall ha bra grejjer, och då får det lova att kosta.
Eller hur?
Lingling Ling (hur många Ling?) skrev:
> Tja det är ju bra om man har råd med den också
Bra tjejer skall ha bra grejjer, och då får det lova att kosta.
Eller hur?