Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 16:15Hej!
Det var bara en tanke, tror det är lättare att hitta en bra damracer i storlek 45-49 i Italien än här hemma. Vet man vad man vill ha går det ju alltid att köpa på nätet. Wiggle.co.uk har många cyklar på rea just nu.
Try before buy, är bäst när det
Hej!
Det var bara en tanke, tror det är lättare att hitta en bra damracer i storlek 45-49 i Italien än här hemma. Vet man vad man vill ha går det ju alltid att köpa på nätet. Wiggle.co.uk har många cyklar på rea just nu.
Try before buy, är bäst när det
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 16:30Betala för att testa en cykel?
Betala för att testa en cykel?
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 17:33Japp, hyr den en dag
Japp, hyr den en dag
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 17:35Som kund förväntar jag mig att få provköra mitt ev. inköp.
Som kund förväntar jag mig att få provköra mitt ev. inköp.
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 20:31jag med
jag med
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 08:00Tack för alla tips. Bianchi cykel skall i alla fall provas, skall bara boka tid 🙂 sedan skall jag se till att prova andra, jag har inte bråttom.
Tack för alla tips. Bianchi cykel skall i alla fall provas, skall bara boka tid 🙂 sedan skall jag se till att prova andra, jag har inte bråttom.
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 11:24Lika konstruktiv som vanligt i dina svar David (t-)
Hade varit till mer hjälp om du istället talat om vilka butiker du känner till som låter dig låna hem en cykel gratis för att testa.Men det är nog många som glädjer sig åt ditt nästa cykelbyte, då alla
Lika konstruktiv som vanligt i dina svar David (t-)
Hade varit till mer hjälp om du istället talat om vilka butiker du känner till som låter dig låna hem en cykel gratis för att testa.
Men det är nog många som glädjer sig åt ditt nästa cykelbyte, då alla
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 12:46Nu bygger jag själv och köper inte kompletta cyklar.
Nu bygger jag själv och köper inte kompletta cyklar.
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 12:47Tror snarare någon tänkte sig vad du gör med den gamla cykeln, David.
Fast du kanske återanvänder eller har ett väldigt stort förråd?
Tror snarare någon tänkte sig vad du gör med den gamla cykeln, David.
Fast du kanske återanvänder eller har ett väldigt stort förråd?
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 12:53Jag har en stor källare till mina leksaker.
Jag har en stor källare till mina leksaker.