Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 22:09Hoppas att har ngt då pressar jag priset, tycker ni att jag köper fel om han har bara den i Alu?
Hoppas att har ngt då pressar jag priset, tycker ni att jag köper fel om han har bara den i Alu?
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 06:09Det beror på priset, men du ska snart åka?
Det beror på priset, men du ska snart åka?
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 08:21Nej jag skall ringa för att kolla om de har de i lagret
Nej jag skall ringa för att kolla om de har de i lagret
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 08:31Hej!
Kul att ni tycks hitta något bra.
Klart du ska få en bra rabatt om du redan köpt en cykel. Ett bra riktvärde är ~1550 EUR vilket är vad är vad en Cube Axial GTC kostar på Chainreaction just nu, tyvärr slut i 47. De borde kunna ge dig något motsvara
Hej!
Kul att ni tycks hitta något bra.
Klart du ska få en bra rabatt om du redan köpt en cykel. Ett bra riktvärde är ~1550 EUR vilket är vad är vad en Cube Axial GTC kostar på Chainreaction just nu, tyvärr slut i 47. De borde kunna ge dig något motsvara
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 08:38Tack för alla svar och håll tummarna för mig / Anna
Tack för alla svar och håll tummarna för mig / Anna
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 13:22Hej Anna!
Här har du ytterliggare ett alternativ om Cuben inte finns i din storlek.
Wiggle har satt ner priset på Felt ZW3 (2009) ytterliggare, kostar nu 12900 kr.
Ram och gaffel i carbon, 10 delat 105 (i svart) med Shimano ST-R700 (växelhandtag Ultegra/1
Hej Anna!
Här har du ytterliggare ett alternativ om Cuben inte finns i din storlek.
Wiggle har satt ner priset på Felt ZW3 (2009) ytterliggare, kostar nu 12900 kr.
Ram och gaffel i carbon, 10 delat 105 (i svart) med Shimano ST-R700 (växelhandtag Ultegra/1
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 17:02Tack Marcus,det känns skönt att se att det finns alternativ, de hade ingen cykel, nu har jag mailat till Italien och vi få se vad jag får för svar. 🙁
Tack Marcus,det känns skönt att se att det finns alternativ, de hade ingen cykel, nu har jag mailat till Italien och vi få se vad jag får för svar. 🙁
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 18:09Ciao Bella, är en trolig inledning.
Ciao Bella, är en trolig inledning.
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 18:30Japp, vi får se om de svarar,
Japp, vi får se om de svarar,
Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 10:27Jag ger upp Cube, finns inte att få tag i Sverige , jag har sett att Canyon kommer att rea ut cyklar på nätet och vill veta vad ni tycker om Canyon 7.0 W och 6.0 kan den vara en bra cykel? Kan Ultimate 8,0 Wi storlek 50 passa? den är lite större än 7.0
Jag ger upp Cube, finns inte att få tag i Sverige , jag har sett att Canyon kommer att rea ut cyklar på nätet och vill veta vad ni tycker om Canyon 7.0 W och 6.0 kan den vara en bra cykel? Kan Ultimate 8,0 Wi storlek 50 passa? den är lite större än 7.0