Quote from Guest on 27 September 2009, 21:39Jag ska springa från Södertälje station till en villa i Skogstorp utanför Eskilstuna. En runda på 77,3 km. Ska ta det oerhört lugnt så räkna inte med några grymma tider.
http://www.gmap-pedometer.com/?r=3099616
Sticker från Södertälje station ca 9:15 på
Jag ska springa från Södertälje station till en villa i Skogstorp utanför Eskilstuna. En runda på 77,3 km. Ska ta det oerhört lugnt så räkna inte med några grymma tider.
http://www.gmap-pedometer.com/?r=3099616
Sticker från Södertälje station ca 9:15 på
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 21:49Lycka till.
Lycka till.
Quote from Urban Nilsson on 27 September 2009, 21:50Tack!
Tack!
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 21:51Ha så skoj.
Pss. Rubriken.
Ha så skoj.
Pss. Rubriken.
Quote from Urban Nilsson on 27 September 2009, 21:53Södertälje HETER ju Sötälje i folkmun 😉
Södertälje HETER ju Sötälje i folkmun 😉
Quote from Urban Nilsson on 28 September 2009, 11:35😀
😀
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 13:25Jag trodde den hette "Tokstan" och som befolkades av "Täljetokar".
Som t.ex. springer därifrån till Eskilstuna. 😉
Jag trodde den hette "Tokstan" och som befolkades av "Täljetokar".
Som t.ex. springer därifrån till Eskilstuna. 😉
Quote from Urban Nilsson on 28 September 2009, 13:30Ha ha! Näe, det är en lidingötok som gör loppet. Tjäletokarna springer till Norrköping. Jag tänkte ta pendeln till sötälje och sedan lufsa därifrån till pizzan och ölen som väntar på mig i skogstorp.
Ha ha! Näe, det är en lidingötok som gör loppet. Tjäletokarna springer till Norrköping. Jag tänkte ta pendeln till sötälje och sedan lufsa därifrån till pizzan och ölen som väntar på mig i skogstorp.
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 00:31Jag är född och uppvuxen i Skogstorp. Om du slinker in på Edevägen 7 innan ölen och pizzan så kan du få några ostron Daniel.
Jag är född och uppvuxen i Skogstorp. Om du slinker in på Edevägen 7 innan ölen och pizzan så kan du få några ostron Daniel.
Quote from Urban Nilsson on 29 September 2009, 08:19Proteintillskott!? Låter bra. Nåt lämpligt vitt till den?
Proteintillskott!? Låter bra. Nåt lämpligt vitt till den?