Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 19:51Haha Mikael L.....nu har jag fått in ytterligare feta sponsringar av ditt lopp...hehe. Sätt upp en lapp nånstans under loppet där det står "SPRING MÅNKARBO MARATHON 2010"....den får vara hur oansenlig som hellst å hur liten som hellst...med fotograferad å
Haha Mikael L.....nu har jag fått in ytterligare feta sponsringar av ditt lopp...hehe. Sätt upp en lapp nånstans under loppet där det står "SPRING MÅNKARBO MARATHON 2010"....den får vara hur oansenlig som hellst å hur liten som hellst...med fotograferad å
Quote from Urban Nilsson on 2 October 2009, 20:31Mikael: Du kanske kan komma över till Edevägen 12 som är slutdestinationen och dela vår pilsner broderligt och få dig lite bastu och kallbad i inomhuspoolen?
Kjell: Vi struntar i pengarna. Jag kommer och springer Månkarbo marathon 2010 istället. Deal? Du
Mikael: Du kanske kan komma över till Edevägen 12 som är slutdestinationen och dela vår pilsner broderligt och få dig lite bastu och kallbad i inomhuspoolen?
Kjell: Vi struntar i pengarna. Jag kommer och springer Månkarbo marathon 2010 istället. Deal? Du
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 18:10Nästa gång kan du väl leka Täljetok och springa till Norrköping så hoppar jag på på mitten? 🙂
Nästa gång kan du väl leka Täljetok och springa till Norrköping så hoppar jag på på mitten? 🙂
Quote from Urban Nilsson on 3 October 2009, 19:23När den banan blir aktuell ska jag meddela dig! Jag lovar. 😀
När den banan blir aktuell ska jag meddela dig! Jag lovar. 😀
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 19:42Härligt 😀
Härligt 😀
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 20:19Lycka till med löpet!! En verkligen imponerande tur som du ger dig på!! Har du sprungit dessa längder tidigare eller är det rekordförsök?
Lycka till med löpet!! En verkligen imponerande tur som du ger dig på!! Har du sprungit dessa längder tidigare eller är det rekordförsök?
Quote from Urban Nilsson on 3 October 2009, 20:44Tack! 🙂 Jag har sprungit 53 km en gång (sprang fel på SUM) i ca 5 min/km så jag tänkte bara testa att springa en distans jag ofta kört med bil och som verkar överkomlig om jag tar det lugnt och vilar lite ibland.
Det är en rätt bra distans på det sätte
Tack! 🙂 Jag har sprungit 53 km en gång (sprang fel på SUM) i ca 5 min/km så jag tänkte bara testa att springa en distans jag ofta kört med bil och som verkar överkomlig om jag tar det lugnt och vilar lite ibland.
Det är en rätt bra distans på det sätte
Quote from Urban Nilsson on 3 October 2009, 21:10Insåg just att det kanske lät lite kaxigt i förra inlägget. Vilket inte var min intention. Vi har många duktiga löpare på långa distanser här på FB. Flera som löper 24 h eller 160 km.
Vad jag vill ha sagt är att 77 km är en stor utmaning för MIG. Inte at
Insåg just att det kanske lät lite kaxigt i förra inlägget. Vilket inte var min intention. Vi har många duktiga löpare på långa distanser här på FB. Flera som löper 24 h eller 160 km.
Vad jag vill ha sagt är att 77 km är en stor utmaning för MIG. Inte at
Quote from Urban Nilsson on 16 October 2009, 11:12Ok. Imorn smäller det. Jag väntar vid sötälje station till 9:15, sedan drar jag. Jag kommer att vara killen med Pippiryggsäck. Betvivlar att nån hänger på men jag håller ändå hoppet uppe 😀
Ok. Imorn smäller det. Jag väntar vid sötälje station till 9:15, sedan drar jag. Jag kommer att vara killen med Pippiryggsäck. Betvivlar att nån hänger på men jag håller ändå hoppet uppe 😀
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 13:16Daniel: Hur känns det då? Ingen löpträning direkt denna veckan och en notering med känning i knävecket?
Lycka till och jag tror nog det kommer bli himla trevligt. Hoppas bara det inte blir för tråkigt väder.
Daniel: Hur känns det då? Ingen löpträning direkt denna veckan och en notering med känning i knävecket?
Lycka till och jag tror nog det kommer bli himla trevligt. Hoppas bara det inte blir för tråkigt väder.