Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 12:00Champangne är ett självklart val, gärna en krispig/torr rackare, om man ska ha lite romantikhöjd på tillställningen. Nu tror jag väl inte att du är så läcker efter knappa 8 mil så då får det väl bli en Guinness 🙂
Champangne är ett självklart val, gärna en krispig/torr rackare, om man ska ha lite romantikhöjd på tillställningen. Nu tror jag väl inte att du är så läcker efter knappa 8 mil så då får det väl bli en Guinness 🙂
Quote from Urban Nilsson on 29 September 2009, 12:41Ha ha ha! Jag kan ta med bubbel annars. Jag har följecykel som kan ta den i ryggan. Slutdestinationens husägare följer med som uppmuntran.
Ha ha ha! Jag kan ta med bubbel annars. Jag har följecykel som kan ta den i ryggan. Slutdestinationens husägare följer med som uppmuntran.
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 23:54Hej! Jag undrar vilken väg du tar: E 20 eller Sörmlandsleden eller nån annan väg?
Hej! Jag undrar vilken väg du tar: E 20 eller Sörmlandsleden eller nån annan väg?
Quote from Urban Nilsson on 30 September 2009, 08:35Småvägar:
http://www.gmap-pedometer.com/?r=3099616
Småvägar:
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 08:47Du missar ju mitt föräldrahem vid flygplatsen i Kjula! Aj aj aj, jag som tänkte anordna vätskekontroll och hejarklack...
Lycka till, för sjutton! (t+)
Du missar ju mitt föräldrahem vid flygplatsen i Kjula! Aj aj aj, jag som tänkte anordna vätskekontroll och hejarklack...
Lycka till, för sjutton! (t+)
Quote from Urban Nilsson on 1 October 2009, 08:59Illa! Jag som behöver all uppmuntran jag kan få. Tyvärr lite för lång omväg 😛
Illa! Jag som behöver all uppmuntran jag kan få. Tyvärr lite för lång omväg 😛
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 19:54Först så hade jag tänkt skriva typ : "När passerar du Månkarbo.??...för då hänger jag på i minst tio km.".....Men sen så tycker jag ju att det är ett otroligt fantastiskt lopp som du ska göra å shit att du faktiskt inte passerar Månkarbo.!!..Men du passer
Först så hade jag tänkt skriva typ : "När passerar du Månkarbo.??...för då hänger jag på i minst tio km.".....Men sen så tycker jag ju att det är ett otroligt fantastiskt lopp som du ska göra å shit att du faktiskt inte passerar Månkarbo.!!..Men du passer
Quote from Urban Nilsson on 1 October 2009, 20:27Ha ha ha! Du är riktigt skön Kjell! Nu är det ju så att vem som helst som har lust kan hänga med den distans och sträcka de vill. Det är ju bara roligt med sällskap!
Skänka pengar får man också göra om man vill. Helst ser jag att folk ger blodplastma ist
Ha ha ha! Du är riktigt skön Kjell! Nu är det ju så att vem som helst som har lust kan hänga med den distans och sträcka de vill. Det är ju bara roligt med sällskap!
Skänka pengar får man också göra om man vill. Helst ser jag att folk ger blodplastma ist
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 21:12Du kan räkna in 77,30 på kontot från mig....! Kom igen nu alla FunBeaters häng med å spring eller sponsra...alt båda..?!;);)
Du kan räkna in 77,30 på kontot från mig....! Kom igen nu alla FunBeaters häng med å spring eller sponsra...alt båda..?!;);)
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 13:46"Men du passerar ju en massa andra mindre ställen" citat Kjell. 😀
Please remeber folks Månkarbo is the Mother of All Mothers!
Jag sätter upp sen slutstationen utanför farsans hus på Edevägen 7. Skriv ner vad ni vill ha att dricka och äta så fixar jag
"Men du passerar ju en massa andra mindre ställen" citat Kjell. 😀
Please remeber folks Månkarbo is the Mother of All Mothers!
Jag sätter upp sen slutstationen utanför farsans hus på Edevägen 7. Skriv ner vad ni vill ha att dricka och äta så fixar jag