Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jo, det har knappt blivit nån löpning denna vecka för att förra helgens skogsarbete gjorde mig lite mör (ca 1500 stigningsmeter både lördag och söndag) och jag ville spara energi. Jag joggade lite igår och det kändes fint. Jag tar det ju lugnt och har mas

Hade jag varit i närheten med cykel så hade jag hängt på.
Ha så skoj.

Tyvärr är det ju inte de bästa prognoser för i morn - söndag är bättre...men dom har ju haft fel förr...

Lycka till!

Lycka till imorn!

Tack! Vädret blir det det blir. Bara det inte stormar så. Dricker lite öl och carboloader just nu. Lustig combo faktiskt. Tror att det blir skoj de första 6 milen men sedan blir det nog att ta sikte på nästa krön. Pilsnern, pizzan och bastun är nog det so

Hallå där Daniel....samma laddning som jag då.hehe...vet inte om den är bra men det smakar ju så djävla tt...hehe.
Skit med vädret tycker jag...men hoppas att du har utrustning som klarar av det.
Lycka till nu...å hör av dig sen i tråden liksom..!
Kjell å

Lycka till imorn Daniel! Hoppas att det bjuds på hemgjord pizza i 12:an imorn så att du inte behöver äta den från "restaurangen". Och honnör när du glider upp från gamla Ärlavägen upp på Edevägen 😉

Ha ha! En bättre version än carbo UTAN öl dock 😉

Vi skickar nog budbilen till pizzan vid stålfors. Bästa jag ätit finns där (t+)

Vi anländer nog kring 19 om du vill se speedwayen med en öl i näven.

Åja. Sakta i backarna. Italia på Carlavägenn har alltid haft bästa pizzan i "stan". 500 m från där du bor på Lidingö, Marsvägen 16, hittar du ett gammalt Eskilstunafyllo som behöver röra på sig 😉

Han skulle nog bli lite överaskad om jag dyker upp imorn vid halvsju och berättar att vi ska springa till skogstorp 😀

Hur som helst blir det lite skoj imorn. Gör det för ont får jag bryta helt enkelt annars blir det till att fira på lördag kväll.