Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Såg att det var fler som inte var redo, härligt att se sköldpaddor vara på hugget..kanske det skulle vara nåt att sikta på under 60 i första skedet? Kul om det var fler som kunde springa efter "järnjänget" nästa gång det var dax på Söder?

Eller om det är

jag är gärna med.
ska bara läka ihop ordentligt först

Vad pratar du om för ngt?

Ja mitt mål är ju under 60 minuter, men jag tänkte att hänger jag på under 50 så borde det ju gå - men kommer jag till 55 så är jag glad! Väldigt glad!

Susanna, hon syftar på den långa "Kampen mot milen under 50 minuter"-tråden med 180 inlägg
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=160952

Och ja, jag är på om det blir Söder runt igen.

Äsch, jag bor ju i fel land... Men jag är med härborta, säg till när ni ska ut så hänger jag på! 😀

Vi kunde ju ordna en träff tillsammans med löpning med olika tidsmål. Det kom ju 4 harar förra gången - kanske dom inte tröttnat på oss i och med att vi inte kunde komma och kan tänka sig att ställa upp en gång till???? Chansen är ju större att åtminstone

Runt Södermalm under 60 är jag gärna med på, det är var jag ligger just nu på snabbdistans. Vi är ju flera som har sub50 som mer eller mindre realistiskt mål för 2008, och det innebär ju inte att vi måste klara det redan i februari 😉

Tycker Fia-Lottas f

Ja, Fredrika - så är det nog. Men sen händer det ju saker i omgivningen som man om man är någorlunda normalt funtad måste låta gå före träningen. Tyvärr.... 🙂 Det gör ju att vi om vi utvidgar gruppen minimerar risken att lämna hararna i sticket...

Då v