Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag är också gärna på! Varför jag inte kom sist var att jag visste att ja inte klarade sub-50, men om vi nu kör mer varierat/olika grupper så är jag med!

Daniel, jag hänger gärna med 10:00 den 17:e. Satsar dock på sub50. Hade tänkt köra Vikingarännet då, men det verkar inte tillräckligt kallt 🙂
Kommer körande från Knivsta så det är kanon med 10 och inte 9 som blir lite tidigt...

🙁 Supersnigeln får väl jogga i ensam majestät efter den stora klungan då;)
jag är glad om jag gör det på 59-60, har bara haft den tiden en gång på ett löpband för några veckor sen..

Är det nån som vill ta det lugnare och sikta på 60 så är jag gärna med

Visst kan vi köra den 17:e! 🙂

Allmänt upprop för harar och deltagare. Gärna fler deltagare och fler harar i alla hastigheter.

17:e är jag med på det här ultraträningspasset: http://www.teamfakta.se/content.asp?TitelID=312

Med tanke på att det är 6 dagar innan jag ska köra Tjejvasan tror jag att det är dumt för mig att haka på den 17:e.. 🙁 Men jag säger som Fia-Lotta, det måste bli fler tillfällen!!! 😀

Som sagt, 17/2 är kört för mig med pga låååångpasset... Gärna en annan gång!

Insåg plötsligt att den 17:e är första söndagen på sportlovet för oss Uppsalabor och då ska jag stå på ett par skidor i Hälsingland. Jag ska försöka köra milen där under 50 minuter istället. Njut av löpningen...

Ok. Vi ställer in söndagen.

Hojta till när det kan tänkas bli dax igen, finns förslag redan nu på en dag?
Jag hakar på om det finns en långsammare hare, typ 1 timme som första gång..
-annars får jag lubba på och återkommer gärna när jag tränat upp mig:-)