Quote from Funbeat user on 4 July 2014, 22:24Efter 2 dagars ofrivillig vila pga sjukdom kom jag precis upp till 2600 km
Det är nära nu!
Efter 2 dagars ofrivillig vila pga sjukdom kom jag precis upp till 2600 km
Det är nära nu!
Quote from Funbeat user on 4 July 2014, 23:59Tack för rimmet illbatting, det gav mig energi inför morgondagens långpass 😀
Tack för rimmet illbatting, det gav mig energi inför morgondagens långpass 😀
Quote from Funbeat user on 6 July 2014, 18:22Hamburg blev ruggigt. Nu är det bara en knapp mara från Hannover.
BILD:http://travelioo.com/img/Hamburg-Dungeon-Photo1.jpg
Tycker jag har stått på bra och sprungit så mycket det går, men Daniel har verkligen legat i. Det är nästan så att han kan runda F
Hamburg blev ruggigt. Nu är det bara en knapp mara från Hannover.
BILD:http://travelioo.com/img/Hamburg-Dungeon-Photo1.jpg
Tycker jag har stått på bra och sprungit så mycket det går, men Daniel har verkligen legat i. Det är nästan så att han kan runda F
Quote from Funbeat user on 8 July 2014, 16:10Insåg nu att jag var halvvägs för typ tio dagar sedan..
Men jag har varit hel-marinerad på Støv- & Öl-Spa den senaste tiden, så det borde vara förlåtligt.
Det firades iaf med iskalla Wiibroe och Gammeldansk.
Bifogar för ovanlighetens skull ett eget foto,
Insåg nu att jag var halvvägs för typ tio dagar sedan..
Men jag har varit hel-marinerad på Støv- & Öl-Spa den senaste tiden, så det borde vara förlåtligt.
Det firades iaf med iskalla Wiibroe och Gammeldansk.
Bifogar för ovanlighetens skull ett eget foto,
Quote from Funbeat user on 17 July 2014, 11:08Nej men vad då då?
Får ni räkna träningar också!!!!!!!!
Borde vara officiella tävlingar enbart. 😉
Nej men vad då då?
Får ni räkna träningar också!!!!!!!!
Borde vara officiella tävlingar enbart. 😉
Quote from Funbeat user on 18 July 2014, 11:01Tävlandet överlåter iaf jag åt de som tar sin löpning mer på allvar..
Tävlandet överlåter iaf jag åt de som tar sin löpning mer på allvar..
Quote from Funbeat user on 18 July 2014, 11:22Senast jag gjorde det var för ganska så länge sedan - 2009.
Då vann jag min ålderskategori 11 gånger av 16 möjliga. 🙂
Senast jag gjorde det var för ganska så länge sedan - 2009.
Då vann jag min ålderskategori 11 gånger av 16 möjliga. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2014, 21:52Passerade 2893 km idag,Kanske passar på att vila imorgon och tar sista etappen på Torsdag så jag kommer fram innan Aug månad.
Passerade 2893 km idag,Kanske passar på att vila imorgon och tar sista etappen på Torsdag så jag kommer fram innan Aug månad.
Quote from Funbeat user on 31 July 2014, 19:35Sådär Ja !
Efter dagens pass så kom jag fram,blev lite längre pass än tänkt idag så jag passerade 2936 km.Och kom iallafall fram till Rom.Vänder nu tillbaka mot mitt kära Sundsvall där jag växte upp,Hinner inte tillbaka i år men blir en spännande resa hem
Sådär Ja !
Efter dagens pass så kom jag fram,blev lite längre pass än tänkt idag så jag passerade 2936 km.Och kom iallafall fram till Rom.Vänder nu tillbaka mot mitt kära Sundsvall där jag växte upp,Hinner inte tillbaka i år men blir en spännande resa hem
Quote from Funbeat user on 31 July 2014, 22:44Grattis Daniel och väl kämpat!!! (t+) 🙂 För egen del har jag ännu inte passerat 2000-strecket (1927 km), men vi lär väl mötas på vägen. Skål!
Grattis Daniel och väl kämpat!!! (t+) 🙂 För egen del har jag ännu inte passerat 2000-strecket (1927 km), men vi lär väl mötas på vägen. Skål!