Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag startar från Vinterpalatset istället.
Fast det blir samma sträcka ungefär.

Det molniga till trots passar jag på att stanna till på Pulkovo Observatoriet i natt för att spana efter kvadrantider.
Får be att återkomma i ölfrågan. Beror på vad jag kan hi

Helt OK illbatting! Jag lade nyss 20K till min ditintills obefintliga hög med 2014-kilometer (H)

Kan inte någon skriva ett skript som mappar in era distanser på en google maps karta så man kan se rejsa ända fram till Konstantinopel eller vart ni är nu är på väg.

Haha Peter. Jag är dålig på det där med skript så det överlåter jag till någon annan - men planen var att springa från Sveriges geografiska mitt till Rom. Men det är naturligtvis öppet för alla att täcka in motsvarande distans mellan vilka orter de önskar

Har joggat 33,7 km i år vilket iofs är rätt bra.
Jag inser dock att 2923 km kan vara nog så svettigt så jag borde nog regga mig på 2014 km gruppen istället.
hmm vad snackar jag om, de e ba å schöö, så ser man ju vart man hamnar 😀

Jackpott!
BMX-kidsen utanför LETO bjussade på Red Stripe ända hemifrån. 😀

Fick även med mig en slatt Gröna Märket för att hålla värmen i observatoriet under natten.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=4aaf0287cf42492

Det finns en del intressanta orter längs E4:an. Har just passerat Harmånger. Antagligen är det dit man ska bege sig om man någon gång ilsknade till mer än vad man egentligen ville.

Höhö..

E95:an är inte så dum heller. Passerade i dag väldsarvsstaden Gatchina.
Och nej, jag såg inte en enda kines på gatorna..
Däremot det magnifika Gatchina Palace till höger vid Vita sjön.
Fast ännu mer intressant är nog det mindre Priory Palace till

Ett tips för er som har börjat springa på svenska sidan av Östersjön:

http://www.avstånd.se/sundsvall.php?avståndet=Harmånger&Sundsvall

Å Illbattingen på andra sidan: Din älskade Sigrid ville alltså inte följa med längre än till Gatchina?

Nja, Sigrid stannar i Gatchina nu under jul och nyår och partar loss.
Sedan hämtar kamrat Zhukov henne för eskort till Pskov.
Hon måste ju vara med vid gränspassagen till Lettland. 😀