Quote from Funbeat user on 13 April 2014, 18:48Illbatting, jag tänkte ta Storebæltsbroen - för jag drar helst inte igenom Tyskland utan att besöka Hamburg på vägen. I så fall springer jag ungefär en West Coast Ultra Marathon längre än dig. Men big deal, som sagt. 🙂
Illbatting, jag tänkte ta Storebæltsbroen - för jag drar helst inte igenom Tyskland utan att besöka Hamburg på vägen. I så fall springer jag ungefär en West Coast Ultra Marathon längre än dig. Men big deal, som sagt. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 April 2014, 09:32Nä, Reeperbahn får man inte missa om man har chansen..
Du får också passa på att ta en sväng runt Christiania när du kommer över Öresundsbron.
Sväng höger förbi Den Blå Planet och sedan längs med Amager Beach.
På tillbakavägen springer du över Amager Fæll
Nä, Reeperbahn får man inte missa om man har chansen..
Du får också passa på att ta en sväng runt Christiania när du kommer över Öresundsbron.
Sväng höger förbi Den Blå Planet och sedan längs med Amager Beach.
På tillbakavägen springer du över Amager Fæll
Quote from Funbeat user on 15 April 2014, 16:04He,He har ingen aning om var jag är bara att jag är på väg mot rom,springer efter kompassrikting och passerade just 1500 km.
He,He har ingen aning om var jag är bara att jag är på väg mot rom,springer efter kompassrikting och passerade just 1500 km.
Quote from Funbeat user on 17 April 2014, 17:22Låter fint Daniel.
Det viktigaste är väl att man kör lite firabira (eller vad man nu föredrar för dryck) vid logiska (eller för den delen ologiska) tillfällen.Har nu smugit mig in i Polen och pustar ut med en japansk India Pale Ale från Gotland sic! s
Låter fint Daniel.
Det viktigaste är väl att man kör lite firabira (eller vad man nu föredrar för dryck) vid logiska (eller för den delen ologiska) tillfällen.
Har nu smugit mig in i Polen och pustar ut med en japansk India Pale Ale från Gotland sic! s
Quote from Funbeat user on 18 April 2014, 15:02Uppe i 794K medan önskvärt är 865K. Ajaj. Ett par månader under början av det nya året vart helt paj pga. 50/50% godtagbara och icke godtagbara anledningar.
Uppe i 794K medan önskvärt är 865K. Ajaj. Ett par månader under början av det nya året vart helt paj pga. 50/50% godtagbara och icke godtagbara anledningar.
Quote from Funbeat user on 22 April 2014, 19:09I går blev det ett par Brooklyn lager på O´Learys efter en lite längre dagsetapp (55 km). Nu sitter jag bara och njuter i kvällssolen och ser Bois träna på sin nya gräsplan. Och Anders: Lägg in några längre etapper du också, så är du snart ifatt!
BILD:ht
I går blev det ett par Brooklyn lager på O´Learys efter en lite längre dagsetapp (55 km). Nu sitter jag bara och njuter i kvällssolen och ser Bois träna på sin nya gräsplan. Och Anders: Lägg in några längre etapper du också, så är du snart ifatt!
BILD:ht
Quote from Funbeat user on 22 April 2014, 19:28Tack Kenneth. Jag skall lägga vikt vid mina längre distanspass, och låta fartgrejorna komma i bakgrunden ett tag. det är ju helt rimligt med min ultramålsättning. Kanske sno ett par K från mina andra pass och plussa på dem på de längre distanspassen. Det
Tack Kenneth. Jag skall lägga vikt vid mina längre distanspass, och låta fartgrejorna komma i bakgrunden ett tag. det är ju helt rimligt med min ultramålsättning. Kanske sno ett par K från mina andra pass och plussa på dem på de längre distanspassen. Det
Quote from Funbeat user on 23 April 2014, 08:50Låter fint Kenneth, fast BoIS behöver verkligen träna ordentligt om det ska bli någon ordning på denna säsongen..
Det rättar nog snart till sig Anders! 😀
Själv pajade jag tån i helgen så jag pausar lite här i Polen men hoppas snart vara på språng igen.
Låter fint Kenneth, fast BoIS behöver verkligen träna ordentligt om det ska bli någon ordning på denna säsongen..
Det rättar nog snart till sig Anders! 😀
Själv pajade jag tån i helgen så jag pausar lite här i Polen men hoppas snart vara på språng igen.
Quote from Funbeat user on 23 April 2014, 09:04Har legat efter hela våren men var nu äntligen ikapp, denna veckan blir det dock ingen löpning då jag sträckt något i ryggen men ska förhoppningsvis kunna köra igång nästa vecka igen.
Känner mig lite gammal, för 20 år sedan kunde jag köra 20 mil i veckan
Har legat efter hela våren men var nu äntligen ikapp, denna veckan blir det dock ingen löpning då jag sträckt något i ryggen men ska förhoppningsvis kunna köra igång nästa vecka igen.
Känner mig lite gammal, för 20 år sedan kunde jag köra 20 mil i veckan
Quote from Funbeat user on 24 April 2014, 02:12Tack för pepp alla! Här i Umeå är det dock -2 grader :@
Tack för pepp alla! Här i Umeå är det dock -2 grader :@