Quote from Emma Sjöberg on 8 May 2007, 22:45Ha ha ha.. vilken träff det här blir huh???
Ha ha ha.. vilken träff det här blir huh???
Quote from Torbjörn Ohlsson on 8 May 2007, 22:59Jag kommer som ett skott... Om det finns kvinnor, cyklar och skönsång.... 😉
Jag kommer som ett skott... Om det finns kvinnor, cyklar och skönsång.... 😉
Quote from Pernilla Liljegren on 9 May 2007, 00:14Jag är kvinna OCH jag sjunger riktigt bra! (körsångare och även lit esolo om det ska vara så)
Jag är kvinna OCH jag sjunger riktigt bra! (körsångare och även lit esolo om det ska vara så)
Quote from Emma Sjöberg on 9 May 2007, 07:46Det här blir perfekt!! Nån som tar med sig gitarren också?? 🙂
Det här blir perfekt!! Nån som tar med sig gitarren också?? 🙂
Quote from Torbjörn Ohlsson on 9 May 2007, 09:43Kul Louise... Jag skriver egen musik och spelar piano, gitarr o.s.v. (har skrivit musik till en fyra - fem skolmusiklaer...) Vill du kanske samarbeta kring någon sång kanske 😉
Kul Louise... Jag skriver egen musik och spelar piano, gitarr o.s.v. (har skrivit musik till en fyra - fem skolmusiklaer...) Vill du kanske samarbeta kring någon sång kanske 😉
Quote from Funbeat user on 9 May 2007, 11:49*skrattar gott åt de två tupparna som burrar upp och bröstar sig* 😉
*skrattar gott åt de två tupparna som burrar upp och bröstar sig* 😉
Quote from Emma Sjöberg on 9 May 2007, 13:22Maria, kanske du också kan komma?? nåndag eller så?
Maria, kanske du också kan komma?? nåndag eller så?
Quote from Christian Wahlberg on 9 May 2007, 15:06T.o.m jag funderar på att dyka upp nu. Fast ni slipper höra mig sjunga.
T.o.m jag funderar på att dyka upp nu. Fast ni slipper höra mig sjunga.
Quote from Pernilla Liljegren on 9 May 2007, 15:19Kristoffer: vi kan ju ta det samarbetet i anslutning till inflyttningsfesten 😉 Säg sisådär en lördag i mitten av juni 😉
Kristoffer: vi kan ju ta det samarbetet i anslutning till inflyttningsfesten 😉 Säg sisådär en lördag i mitten av juni 😉
Quote from Emma Sjöberg on 9 May 2007, 16:23Jamen va kul Jonas!!
Fler som blir sugna att campa på en fotbollsplan, gå på bajamaja, bara kallvatten, stiga upp i ottan o cykla sex dagar i sträck??Måste säga att det ser lovande ut med musiken och markservicen.. ha ha
Vem mekar cyklar?? Det gjorde
Jamen va kul Jonas!!
Fler som blir sugna att campa på en fotbollsplan, gå på bajamaja, bara kallvatten, stiga upp i ottan o cykla sex dagar i sträck??
Måste säga att det ser lovande ut med musiken och markservicen.. ha ha
Vem mekar cyklar?? Det gjorde