Quote from Torbjörn Ohlsson on 6 May 2007, 23:18Yes, thats me! Pipandet har försvunnit... Vi får väl köra igen nån gång. Vi är ett litet gäng som brukar köra lite långpass på helgen...
Nåväl, tillbaka till dejtningen!
Yes, thats me! Pipandet har försvunnit... Vi får väl köra igen nån gång. Vi är ett litet gäng som brukar köra lite långpass på helgen...
Nåväl, tillbaka till dejtningen!
Quote from Christian Wahlberg on 6 May 2007, 23:26Just det ja, det som jag inte har tid med 🙂
Just det ja, det som jag inte har tid med 🙂
Quote from Pernilla Liljegren on 7 May 2007, 07:08Tje, evenemang.... HAr liksom inte gett mig på ngt sådär som är mer organiserat, men tänkte försöka peppa mig själv att springa regelbundet genom att planera in ngt motionslopp. Annars blir det mest olika pass på gymmet. Och på sommaren lite varierat utom
Tje, evenemang.... HAr liksom inte gett mig på ngt sådär som är mer organiserat, men tänkte försöka peppa mig själv att springa regelbundet genom att planera in ngt motionslopp. Annars blir det mest olika pass på gymmet. Och på sommaren lite varierat utom
Quote from Fredrik Närenfors on 7 May 2007, 07:58Hmm. Dejt med två grabbar och en tjej. Det här låter inte lovande. Louise du får nog se till att pallra dig ner till Laholm du också så fördelningen blir lite bättre (H)
Hmm. Dejt med två grabbar och en tjej. Det här låter inte lovande. Louise du får nog se till att pallra dig ner till Laholm du också så fördelningen blir lite bättre (H)
Quote from Pernilla Liljegren on 7 May 2007, 12:07Jadu Per, det verkar inte bättre..... Jag får väl ge mig ut genast och börja träna då 😉
Jadu Per, det verkar inte bättre..... Jag får väl ge mig ut genast och börja träna då 😉
Quote from Emma Sjöberg on 7 May 2007, 13:22Louise.. du behöver inte cykla om du inte vill! Vi kan behöva nån som sköter markservicen 😉
Vi är hungriga varelser när vi kommer i mål 😀
Lovar att tvätta kläder själv.. å du behöver inte bädda en endaste säng (H) (Inga protester nu grabbar!!!) 🙂
Louise.. du behöver inte cykla om du inte vill! Vi kan behöva nån som sköter markservicen 😉
Vi är hungriga varelser när vi kommer i mål 😀
Lovar att tvätta kläder själv.. å du behöver inte bädda en endaste säng (H) (Inga protester nu grabbar!!!) 🙂
Quote from Pernilla Liljegren on 7 May 2007, 13:29Jag gillar att laga mat....faktiskt....inte alltid en god sida... (eller jo, god, men inte alltid nyttig)....
Jag gillar att laga mat....faktiskt....inte alltid en god sida... (eller jo, god, men inte alltid nyttig)....
Quote from Torbjörn Ohlsson on 7 May 2007, 23:05Bädda en säng.... Vad är det????
Bädda en säng.... Vad är det????
Quote from Torbjörn Ohlsson on 7 May 2007, 23:07Om du bjuder på inflyttningsfest, så kommer jag - ty jag har ju inte så värst långt 😉
Om du bjuder på inflyttningsfest, så kommer jag - ty jag har ju inte så värst långt 😉
Quote from Fredrik Närenfors on 7 May 2007, 23:13Sängar lär vi knappast ha några att bädda. Ja det ska vara du Silva då som bor schandobelt i husvagn.
Nu börjar den här daten plötsligt låta mycket intressantare 🙂
Sängar lär vi knappast ha några att bädda. Ja det ska vara du Silva då som bor schandobelt i husvagn.
Nu börjar den här daten plötsligt låta mycket intressantare 🙂