Quote from Emma Sjöberg on 6 May 2007, 21:48Joo Ni har fina hus o blommor där nere.. å så fint naturen böljar sig fram.. eeh.. det där har jag sagt förut ju..
Jag håller med Jonas.. bestäm plast så träffas vi där.. å alla som vill köra under nio timmar kan byta starttid till min grupp 😉
Joo Ni har fina hus o blommor där nere.. å så fint naturen böljar sig fram.. eeh.. det där har jag sagt förut ju..
Jag håller med Jonas.. bestäm plast så träffas vi där.. å alla som vill köra under nio timmar kan byta starttid till min grupp 😉
Quote from Torbjörn Ohlsson on 6 May 2007, 21:52När är Vänern Per? Undrar om man kanske skulle...
När är Vänern Per? Undrar om man kanske skulle...
Quote from Christian Wahlberg on 6 May 2007, 21:54Jaja, det där är såna lopp jag aldrig lär åka på så det är väl jag som inte har nån koll.
Jaja, det där är såna lopp jag aldrig lär åka på så det är väl jag som inte har nån koll.
Quote from Fredrik Närenfors on 6 May 2007, 21:55Varför lär du aldrig det månne? Jonas. Finns fartgrupper för alla.
Vänern är kalas som formtoppning några veckor före VR 🙂Loppet går 25-27 maj.
Varför lär du aldrig det månne? Jonas. Finns fartgrupper för alla.
Vänern är kalas som formtoppning några veckor före VR 🙂
Loppet går 25-27 maj.
Quote from Emma Sjöberg on 6 May 2007, 21:561900 spänn för att cykla i tre dagar.. myyyyycke pengar.. får man en hel vecka inkl boende å matpengar för ju på M6...
Å det är klart du ska cykla på Hallandsåsen.. klart coolt ställe! Men inte lika brant som Klevaliden!
1900 spänn för att cykla i tre dagar.. myyyyycke pengar.. får man en hel vecka inkl boende å matpengar för ju på M6...
Å det är klart du ska cykla på Hallandsåsen.. klart coolt ställe! Men inte lika brant som Klevaliden!
Quote from Christian Wahlberg on 6 May 2007, 21:58Letar du hjälpryttare och draglok Silva?
Letar du hjälpryttare och draglok Silva?
Quote from Christian Wahlberg on 6 May 2007, 22:02Vi får se hur det blir med Vänern, det är inte farten som spökar utan andra aktiviteter. Jag tvivlar inte på att det är kanongrejjer båda två, dom tar bara för lång tid 🙂 Under M6 veckan brukar jag dessutom alltid vara utomlands. Jag växte ju upp på cyk
Vi får se hur det blir med Vänern, det är inte farten som spökar utan andra aktiviteter. Jag tvivlar inte på att det är kanongrejjer båda två, dom tar bara för lång tid 🙂 Under M6 veckan brukar jag dessutom alltid vara utomlands. Jag växte ju upp på cyk
Quote from Fredrik Närenfors on 6 May 2007, 22:04Ja Vänern har blivit dyrare sista åren. Men man får i alla fall mat och logi inkluderat för hela resan 🙂
Ja Vänern har blivit dyrare sista åren. Men man får i alla fall mat och logi inkluderat för hela resan 🙂
Quote from Torbjörn Ohlsson on 6 May 2007, 22:2025-27 maj? Fan det är ju snart... Då sitter jag mitt uppe med en musikal på jobb... kan inte då, men Laholm är väl i slutet av sommaren? Då borde jag ju kunna köra...
25-27 maj? Fan det är ju snart... Då sitter jag mitt uppe med en musikal på jobb... kan inte då, men Laholm är väl i slutet av sommaren? Då borde jag ju kunna köra...
Quote from Pernilla Liljegren on 6 May 2007, 22:28Nu blev det mycket cyklar och lite "dejting".
Nu blev det mycket cyklar och lite "dejting".