Quote from Pernilla Liljegren on 6 May 2007, 20:00Uj...sorry...
Uj...sorry...
Quote from Fredrik Närenfors on 6 May 2007, 20:19Och jag som också trodde att jag bodde i Svedala 🙂
Men då är det ju bara vi gör sällskap på nästa runda. Niemma Problemmas (H)
Och jag som också trodde att jag bodde i Svedala 🙂
Men då är det ju bara vi gör sällskap på nästa runda. Niemma Problemmas (H)
Quote from Christian Wahlberg on 6 May 2007, 20:36Men Kristoffer, vi har något som Tierparna INTE har: backar! Och fler vägar att välja på.
Men Kristoffer, vi har något som Tierparna INTE har: backar! Och fler vägar att välja på.
Quote from Emma Sjöberg on 6 May 2007, 20:42Jonas din glädjedödare... 🙂 låt nu Kristoffer tro att vi bor i cykelparadiset !!
Okej, Jonas har väl rätt då, men vi har kul!! Eller hur Per!? Korten som din dotter tog idag blev kanonbra!! Hälsa henne det!!
För övrigt brukar jag messa att Det ska var
Jonas din glädjedödare... 🙂 låt nu Kristoffer tro att vi bor i cykelparadiset !!
Okej, Jonas har väl rätt då, men vi har kul!! Eller hur Per!? Korten som din dotter tog idag blev kanonbra!! Hälsa henne det!!
För övrigt brukar jag messa att Det ska var
Quote from Torbjörn Ohlsson on 6 May 2007, 20:58Självklart...
Jag kommer... 🙂
Självklart...
Jag kommer... 🙂
Quote from Christian Wahlberg on 6 May 2007, 21:11Men varför skulle jag låta honom tro det när det är Kristoffer som bor i cykelparadiset 🙂 och då har jag inte ens nämnt alla fina blomsterrabatter som vi tydligen har här i krokarna.
Är inte VR ett bra tillfälle att träffa cyklister på förresten?
Men varför skulle jag låta honom tro det när det är Kristoffer som bor i cykelparadiset 🙂 och då har jag inte ens nämnt alla fina blomsterrabatter som vi tydligen har här i krokarna.
Är inte VR ett bra tillfälle att träffa cyklister på förresten?
Quote from Funbeat user on 6 May 2007, 21:22VR borde vara ett bra ställe att träffas på.
Skulle tro att dom flesta som cyklar har det som mål, det är i alla fall mitt när det gäller racer ;).Sen har vi ju MTB:n också då är det Finnmarksturen som är målet innan vinter vilan 🙂
VR borde vara ett bra ställe att träffas på.
Skulle tro att dom flesta som cyklar har det som mål, det är i alla fall mitt när det gäller racer ;).
Sen har vi ju MTB:n också då är det Finnmarksturen som är målet innan vinter vilan 🙂
Quote from Torbjörn Ohlsson on 6 May 2007, 21:26Problemet md VR är att alla har jäkla olika starttider...
Problemet md VR är att alla har jäkla olika starttider...
Quote from Christian Wahlberg on 6 May 2007, 21:29Men det braiga med VR är att man träffas på fredagen innan när man hämtar startnummer och att man ändå måste vila efter. Vill man dessutom ses på cyklarna så är det bara att byta startgrupp.
Men det braiga med VR är att man träffas på fredagen innan när man hämtar startnummer och att man ändå måste vila efter. Vill man dessutom ses på cyklarna så är det bara att byta startgrupp.
Quote from Fredrik Närenfors on 6 May 2007, 21:45Problemet med VR är att det är så jäktigt att träffa kompisarna.
På Vänern Runt och Laholm har man gott om tid att träffas och snacka cykel av hjärtans lust.
Problemet med VR är att det är så jäktigt att träffa kompisarna.
På Vänern Runt och Laholm har man gott om tid att träffas och snacka cykel av hjärtans lust.