Quote from Emma Sjöberg on 6 May 2007, 22:29Självklart Jonas.. hur är formkurvan?? Å vad är målsättningen? 🙂
Dags att göra något annat som omväxling då!Vänern blire inte i år, kanske nästa år! Tänker köra många mil på egen hand *harkel* Nån som vill haka på?
Självklart Jonas.. hur är formkurvan?? Å vad är målsättningen? 🙂
Dags att göra något annat som omväxling då!
Vänern blire inte i år, kanske nästa år! Tänker köra många mil på egen hand *harkel* Nån som vill haka på?
Quote from Emma Sjöberg on 6 May 2007, 22:30Ha ha.. jag tänkte just det när jag postade inlägget.. Vi... iaf jag.. är verkligen verkligen duktig på att styra alla trådar in på cykling!!
T o m mina barn har påpekat det..Jag saknar nog en vuxen människa att som gillar att snacka cykel vid mitt ma
Ha ha.. jag tänkte just det när jag postade inlägget.. Vi... iaf jag.. är verkligen verkligen duktig på att styra alla trådar in på cykling!!
T o m mina barn har påpekat det..
Jag saknar nog en vuxen människa att som gillar att snacka cykel vid mitt ma
Quote from Torbjörn Ohlsson on 6 May 2007, 22:31Sant Louise! Men om jag gör så här då:
Hej Per, Silva och Jonas, vad säger ni om en goooo dejt 😉 i din Halländska/Skånska myllan någon gång under sommaren - Vi skulle ju kunna ta ett par mil på cykel, och kanske käka en bit mat och förkovra oss i divers
Sant Louise! Men om jag gör så här då:
Hej Per, Silva och Jonas, vad säger ni om en goooo dejt 😉 i din Halländska/Skånska myllan någon gång under sommaren - Vi skulle ju kunna ta ett par mil på cykel, och kanske käka en bit mat och förkovra oss i divers
Quote from Pernilla Liljegren on 6 May 2007, 22:39Låter trevligt både och. Synd bara att jag inte hör till cykelgänget 😉
Låter trevligt både och. Synd bara att jag inte hör till cykelgänget 😉
Quote from Torbjörn Ohlsson on 6 May 2007, 22:40Du är naturligtvis välkommen! 😉 !! Vi kan ju alltid få dig att börja cykla - du kommer inte ångra dig, jag lovar!
Du är naturligtvis välkommen! 😉 !! Vi kan ju alltid få dig att börja cykla - du kommer inte ångra dig, jag lovar!
Quote from Pernilla Liljegren on 6 May 2007, 22:44Cyklade en del i somras, men det var ju inte på ngn nivå. Jag cyklade drygt två mil till jobbet ett par ggr per v, men ngn racercykel har jag inte. SÅ det skulle nog vara lite svårt att hänga med. Men tackar ändå 😀
Cyklade en del i somras, men det var ju inte på ngn nivå. Jag cyklade drygt två mil till jobbet ett par ggr per v, men ngn racercykel har jag inte. SÅ det skulle nog vara lite svårt att hänga med. Men tackar ändå 😀
Quote from Emma Sjöberg on 6 May 2007, 23:02It´s not about the bike Louise.. 🙂
It´s not about the bike Louise.. 🙂
Quote from Christian Wahlberg on 6 May 2007, 23:03Ähum, trodde det här var cykelgruppen, sorry. På vilka evenemang hittar man bäst dig Louise? Cykeldårarna räknar jag med att träffa förr eller senare iallafall och en del andra möts i Göteborg till helgen. Fast jag tror faktiskt att jag redan har cyklat m
Ähum, trodde det här var cykelgruppen, sorry. På vilka evenemang hittar man bäst dig Louise? Cykeldårarna räknar jag med att träffa förr eller senare iallafall och en del andra möts i Göteborg till helgen. Fast jag tror faktiskt att jag redan har cyklat m
Quote from Torbjörn Ohlsson on 6 May 2007, 23:13Minsann Jonas!!! Var det ni som åkte från Lomma förra veckan??? Eller var det under slottsrundan?
Minsann Jonas!!! Var det ni som åkte från Lomma förra veckan??? Eller var det under slottsrundan?
Quote from Christian Wahlberg on 6 May 2007, 23:16slottsrundan, om det var din cykel som pep så förbaskat. Det var jag som hakade på vid Veberöd.
slottsrundan, om det var din cykel som pep så förbaskat. Det var jag som hakade på vid Veberöd.