Quote from Ulrika Wikdahl Lindström on 5 May 2007, 19:16Ingen fara Silva!
Jag drar mig till minnes att du kunde "det där" i en annan tråd! När det blev lite väl tydligt kom det bara en "cool gubbe" och ett "no comments" från dig...
Eller minns jag fel? 😉
Ingen fara Silva!
Jag drar mig till minnes att du kunde "det där" i en annan tråd! När det blev lite väl tydligt kom det bara en "cool gubbe" och ett "no comments" från dig...
Eller minns jag fel? 😉
Quote from Emma Sjöberg on 5 May 2007, 19:43Ha ha.. Det är väl ditt intryck då kanske... 🙂
Ha ha.. Det är väl ditt intryck då kanske... 🙂
Quote from Ulrika Wikdahl Lindström on 5 May 2007, 19:49Jupp! (H)
Jupp! (H)
Quote from Torbjörn Ohlsson on 6 May 2007, 09:37*Sjunger* God morgon, god moooorgooon, hör fåglar sjunga glatt, goood morgon, god mooorgon......
*Sjunger* God morgon, god moooorgooon, hör fåglar sjunga glatt, goood morgon, god mooorgon......
Quote from Lotta Lindström on 6 May 2007, 09:38..... i köör. 😀
..... i köör. 😀
Quote from Funbeat user on 6 May 2007, 14:03Fast ragga på disco är inte det enklaste det heller... efter flottig mat på puben samt intag av alkohol så hamna vi i sumpan på nåt ställe... resultatet blev: Tom plånbok, ringande ljud i öronen och fortfarande singel suck... och ingen direkt träningslust
Fast ragga på disco är inte det enklaste det heller... efter flottig mat på puben samt intag av alkohol så hamna vi i sumpan på nåt ställe... resultatet blev: Tom plånbok, ringande ljud i öronen och fortfarande singel suck... och ingen direkt träningslust
Quote from Funbeat user on 6 May 2007, 15:21Hehe "sumpan på ngt ställe", det låter som Garbos.
Nej det känns inte som ett ställe där man har som förhoppning att träffa sin blivande fru direkt, men man vet ju aldrig.
Jag har i och för sig bara varit där en gång, just då kändes det mer troligt att tr
Hehe "sumpan på ngt ställe", det låter som Garbos.
Nej det känns inte som ett ställe där man har som förhoppning att träffa sin blivande fru direkt, men man vet ju aldrig.
Jag har i och för sig bara varit där en gång, just då kändes det mer troligt att tr
Quote from Emma Sjöberg on 6 May 2007, 17:40Måste säga att vi har väldigt olika klockor när det gäller morgon.. allt från nio till klockan två 🙂
När det sjöngs godmorgon för första gången så hade jag redan cyklat färdigt dagens cykeltur.. 🙂
Måste säga att vi har väldigt olika klockor när det gäller morgon.. allt från nio till klockan två 🙂
När det sjöngs godmorgon för första gången så hade jag redan cyklat färdigt dagens cykeltur.. 🙂
Quote from ellen olsson on 6 May 2007, 18:00> När det sjöngs godmorgon för första gången så hade jag redan cyklat färdigt dagens cykeltur..
Det hade nästan jag också men dagens tur blev medvetet kort med tanke på att den blev desto längre igår. 🙂
> När det sjöngs godmorgon för första gången så hade jag redan cyklat färdigt dagens cykeltur..
Det hade nästan jag också men dagens tur blev medvetet kort med tanke på att den blev desto längre igår. 🙂
Quote from Fredrik Närenfors on 6 May 2007, 18:45Silva var t.o.m. i mål före mig idag 🙂
Silva var t.o.m. i mål före mig idag 🙂