Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELDejting? Har vi tid?
You need to log in to create posts and topics.

Ingen fara Silva!

Jag drar mig till minnes att du kunde "det där" i en annan tråd! När det blev lite väl tydligt kom det bara en "cool gubbe" och ett "no comments" från dig...

Eller minns jag fel? 😉

Ha ha.. Det är väl ditt intryck då kanske... 🙂

Jupp! (H)

*Sjunger* God morgon, god moooorgooon, hör fåglar sjunga glatt, goood morgon, god mooorgon......

..... i köör. 😀

Fast ragga på disco är inte det enklaste det heller... efter flottig mat på puben samt intag av alkohol så hamna vi i sumpan på nåt ställe... resultatet blev: Tom plånbok, ringande ljud i öronen och fortfarande singel suck... och ingen direkt träningslust

Hehe "sumpan på ngt ställe", det låter som Garbos.
Nej det känns inte som ett ställe där man har som förhoppning att träffa sin blivande fru direkt, men man vet ju aldrig.
Jag har i och för sig bara varit där en gång, just då kändes det mer troligt att tr

Måste säga att vi har väldigt olika klockor när det gäller morgon.. allt från nio till klockan två 🙂

När det sjöngs godmorgon för första gången så hade jag redan cyklat färdigt dagens cykeltur.. 🙂

> När det sjöngs godmorgon för första gången så hade jag redan cyklat färdigt dagens cykeltur..

Det hade nästan jag också men dagens tur blev medvetet kort med tanke på att den blev desto längre igår. 🙂

Silva var t.o.m. i mål före mig idag 🙂