Quote from Emma Sjöberg on 4 May 2007, 11:50Det sa jag inget om Camilla...
Det sa jag inget om Camilla...
Quote from Funbeat user on 4 May 2007, 12:42Nej, du kan se det som att du tränar gratis med betalar för att kunna ragga.
Det är ungefär som på krogen, fast med bättre människor att ragga på. 🙂
Nej, du kan se det som att du tränar gratis med betalar för att kunna ragga.
Det är ungefär som på krogen, fast med bättre människor att ragga på. 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 4 May 2007, 15:01För att inte prata nyktra (H)
För att inte prata nyktra (H)
Quote from Pernilla Liljegren on 4 May 2007, 16:00Gud....det är DÄRFÖR jag ska vara sminkad på gymmet.... Men sen gäller det att inte visa sig när sminket börjar rinna ikapp med svetten 🙂
Hmm...var på boxningspass igår....tycker det blivit felr och fler tjejer sen sist jag var på ett sånt. Pass. Nu tro
Gud....det är DÄRFÖR jag ska vara sminkad på gymmet.... Men sen gäller det att inte visa sig när sminket börjar rinna ikapp med svetten 🙂
Hmm...var på boxningspass igår....tycker det blivit felr och fler tjejer sen sist jag var på ett sånt. Pass. Nu tro
Quote from Emma Sjöberg on 4 May 2007, 19:21Hmm.. det är kanske ett bra ställe att vara på för killarna??!!
Hmm.. det är kanske ett bra ställe att vara på för killarna??!!
Quote from Funbeat user on 4 May 2007, 19:53Hej! Jag vet inte vad jag ska skriva 🙂
Hej! Jag vet inte vad jag ska skriva 🙂
Quote from Torbjörn Ohlsson on 4 May 2007, 19:55Vilken fantastisk raggningsreplik!??!??! 🙂
Vilken fantastisk raggningsreplik!??!??! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 May 2007, 09:14Kristoffer nappar direkt 😉
Kristoffer nappar direkt 😉
Quote from Funbeat user on 5 May 2007, 16:16Haha, jag sa väl aldrig att jag var mästerinna i att ragga (H)
Haha, jag sa väl aldrig att jag var mästerinna i att ragga (H)
Quote from Emma Sjöberg on 5 May 2007, 16:38Va.. måste man kunna det här??! Nää ... sorry, då hoppar jag av (H)
Va.. måste man kunna det här??! Nää ... sorry, då hoppar jag av (H)