Quote from Funbeat user on 26 April 2007, 16:21Louise - det skulle jag också bra gärna vilja veta 🙂
Louise - det skulle jag också bra gärna vilja veta 🙂
Quote from Pernilla Liljegren on 26 April 2007, 19:56Då får vi leta upp varandra 😉
Då får vi leta upp varandra 😉
Quote from Emma Sjöberg on 26 April 2007, 19:59Måste man leta?? Jookanske.. jag sitter här o väntar jag.. funkar... SKITDÅLIGT (t-)
Måste man leta?? Jookanske.. jag sitter här o väntar jag.. funkar... SKITDÅLIGT (t-)
Quote from Pernilla Liljegren on 26 April 2007, 20:34Jag har inte börjat leta än...men man vill ju ha lite framförhållning 😉 Eller nåt...
Jag har inte börjat leta än...men man vill ju ha lite framförhållning 😉 Eller nåt...
Quote from Emma Sjöberg on 26 April 2007, 21:08Just.. framförhållning är nog bra!! Så man hinner hem efter träningen eller 😉
Just.. framförhållning är nog bra!! Så man hinner hem efter träningen eller 😉
Quote from Pernilla Liljegren on 26 April 2007, 21:20*s* eller hur...vad skulle jag annars mena? Vi håller oss till ämnet, som vanligt 😉
*s* eller hur...vad skulle jag annars mena? Vi håller oss till ämnet, som vanligt 😉
Quote from Torbjörn Ohlsson on 26 April 2007, 21:22Det är kanske leta man ska göra. Det är himla svårt att finna någon i 35 knyck på en landsväg... Kanske får man ta sig utanför sin hobby...
Det är kanske leta man ska göra. Det är himla svårt att finna någon i 35 knyck på en landsväg... Kanske får man ta sig utanför sin hobby...
Quote from Pernilla Liljegren on 26 April 2007, 21:32Ensamsporter är nog inte optimala för raggning....
Ensamsporter är nog inte optimala för raggning....
Quote from Emma Sjöberg on 26 April 2007, 21:3635 knyck?? är du säker på att du håller rätt tempo för tjejerna?? (H)
35 knyck?? är du säker på att du håller rätt tempo för tjejerna?? (H)
Quote from Funbeat user on 26 April 2007, 21:41Nej inte värst, speciellt om man som jag på liten ort sysslar med hästar. och inte särskilt tävlingsinriktad heller. Svårt att stöta på någon på tävlingsplatser ens....(H:)
Nej inte värst, speciellt om man som jag på liten ort sysslar med hästar. och inte särskilt tävlingsinriktad heller. Svårt att stöta på någon på tävlingsplatser ens....(H:)