Quote from ellen olsson on 24 January 2007, 20:54> En tub GTtabletter får vara ersättningen
Ersättning för vad?
> En tub GTtabletter får vara ersättningen
Ersättning för vad?
Quote from Funbeat user on 24 January 2007, 21:10Ja ni, dejta nån som tränar liknande en själv vore ju ideelt, men vart finner man en sådan.
Har gett mig på att testa Match.com och Spray Date, men båda gick rätt åt skogen, men de flesta av mina kompisar påstår att det är för att jag är lite för annorlun
Ja ni, dejta nån som tränar liknande en själv vore ju ideelt, men vart finner man en sådan.
Har gett mig på att testa Match.com och Spray Date, men båda gick rätt åt skogen, men de flesta av mina kompisar påstår att det är för att jag är lite för annorlun
Quote from Funbeat user on 24 January 2007, 23:15Ragga på träning, kommer aldrig på frågan 😛
Ragga på träning, kommer aldrig på frågan 😛
Quote from ellen olsson on 25 January 2007, 00:14Träning är ett utmärkt tillfälle för en dejt men då ska det förstås vara ett rejält träningspass utomhus. 🙂
Träning är ett utmärkt tillfälle för en dejt men då ska det förstås vara ett rejält träningspass utomhus. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 January 2007, 00:19jo, inte i en svettig lokal där jag tränar 😛
jo, inte i en svettig lokal där jag tränar 😛
Quote from Emma Sjöberg on 25 January 2007, 08:22Pladdret Fredrik... Får väl bjussa på en GT tablett istället för å surra.. då kanske jag kan stoppa i mej nåt själv också istället för att gå tom på slutet!
Pladdret Fredrik... Får väl bjussa på en GT tablett istället för å surra.. då kanske jag kan stoppa i mej nåt själv också istället för att gå tom på slutet!
Quote from Funbeat user on 19 April 2007, 10:06Jag tror det är sjukt svårt att ragga på gym, jag menar det är både upplyst och folk är nyktra... så man är helt chanslös. (H)
Jag tror det är sjukt svårt att ragga på gym, jag menar det är både upplyst och folk är nyktra... så man är helt chanslös. (H)
Quote from Funbeat user on 19 April 2007, 22:20Om det är du på bilden så förstår jag inte varför du skulle vara chanslös 😉
Om det är du på bilden så förstår jag inte varför du skulle vara chanslös 😉
Quote from Funbeat user on 20 April 2007, 10:05Oj, nu börjar det raggas på riktigt här.
Skit i Match och SprayDate, det är på FunBeat det händer! 😉
Oj, nu börjar det raggas på riktigt här.
Skit i Match och SprayDate, det är på FunBeat det händer! 😉
Quote from Funbeat user on 20 April 2007, 10:29Oh yes (t+)
Oh yes (t+)