Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELDejting? Har vi tid?
You need to log in to create posts and topics.

Det känns som om jag skulle springa fram & tillbaka på slingan istället för runt&runt i fortsättningen så kommer jag att träffa på fler. Eller kanske glömma det där med att träffas på träningen.

Hej.
Den upmärksamme läsaren noterade att jag skrev: ungefär samma tempo. Självklart får man vara beredd på jämkning: gå upp el ner i tempo, naturligtvis. Enkom för att komma i löpfas.

Vid närmare eftertanke tror jag vi kommit på den riktiga nyttan med intervall träning.

förderar att ligga bakom tjejer i löpspåret;)

Ah jag trivs med att de e mest grabbar på gymmet man kan koncenterar sig bättre då:)

Var ute i går..*bakis*

Jag sprang med en tjej förra året, hon snacka i ett o sprang saktare än jag. de var ingen höjdare.

Ragga på gymmet? Ohh.. där tror jag ju inte att jag lär träffa någon i a f.. lika bra att konstatera att jag inte ser särskilt attraktiv ut med alla grimaser jag gör när jag tar i ordentligt.. He he blir ju rädd för mig själv när jag kollar i spegeln... b

tror ni cyklister är lite för snabba och cyklar förbi alla tjejer ni borde träffat istället (H)

Hmm.. där kan du ha en poäng *ler*

Titta bara på hur det gick på VR.. vem var sist i mål i min grupp?!
eller så var det bara så att alla karlar var så trött på mitt babblande 🙂
Nåja, de stod ut i 27 mil iaf (V)

Silva, förklara dig. Vem var egentligen sist i din grupp?

Silva, du menar att killarna körde ifrån dig? Hur skulle dom gjort om du hade fått som du velat då?

Johanna jag har inga tips på hur man gör, däremot ett par på hur man INTE gör. Spinning och poweryoga funkar inte. Dels kan man inte snacka på spinningcyk

Jag försökte starta en löpar grupp på mitt förra gym. Blev inget för de startade powerwalk grupper 7 på morgonen och om jag inte minns fel så vill ingen tjej bli raggade på när de har johnblund i ögonvrån.
Det verkar som en kille och en av de 3 tjejerna p