Quote from Nils Hylander on 22 January 2007, 19:53*ha ha*
Vilken rolig diskussion...."tror ni cyklister är lite för snabba och cyklar förbi alla tjejer ni borde träffat istället"....faktum är att Silva är grymt snabb där ute på hojjen så hon passerar nog faktiskt de flesta potensiella singlarna under en
*ha ha*
Vilken rolig diskussion...."tror ni cyklister är lite för snabba och cyklar förbi alla tjejer ni borde träffat istället"....faktum är att Silva är grymt snabb där ute på hojjen så hon passerar nog faktiskt de flesta potensiella singlarna under en
Quote from Funbeat user on 22 January 2007, 20:39Ibland är det ett stor problem med hastigheter märker vi 😛
Ibland är det ett stor problem med hastigheter märker vi 😛
Quote from Emma Sjöberg on 22 January 2007, 21:27Öööh.. Tack Annika.. Nu var väl det där en sanning med modifikation, men tack iaf.. Hmm.. vad är din målsättning i år Annika?? (H)
När jag tittar på rubriken på den här tråden och på vad som just skrivits.. alltså.. sakta ner?? Jag kommer bli otroligt po
Öööh.. Tack Annika.. Nu var väl det där en sanning med modifikation, men tack iaf.. Hmm.. vad är din målsättning i år Annika?? (H)
När jag tittar på rubriken på den här tråden och på vad som just skrivits.. alltså.. sakta ner?? Jag kommer bli otroligt po
Quote from ellen olsson on 22 January 2007, 22:33> Mer träning också, gärna backar..
Så ska det låta! 🙂
"Häftigaste backen" under 2006... (H:)
http://www.climbbybike.com/climb.asp?Col=Mortirolo&qryMountainID=12
> Mer träning också, gärna backar..
Så ska det låta! 🙂
"Häftigaste backen" under 2006... (H:)
http://www.climbbybike.com/climb.asp?Col=Mortirolo&qryMountainID=12
Quote from Emma Sjöberg on 23 January 2007, 08:34*gulp*... Tja.. varför göra det enkelt för sig Fredrik?? 🙂
Ska det vara ska det vara ordentligt.. får se vad jag kan summera 2007 med sen då!
*gulp*... Tja.. varför göra det enkelt för sig Fredrik?? 🙂
Ska det vara ska det vara ordentligt.. får se vad jag kan summera 2007 med sen då!
Quote from Therese Woodhill on 23 January 2007, 19:57Silva borde byta namn till veslan;)
Silva borde byta namn till veslan;)
Quote from Emma Sjöberg on 23 January 2007, 20:09Ha ha... flörtar du med mej eller 😀
Ha ha... flörtar du med mej eller 😀
Quote from Christian Wahlberg on 24 January 2007, 11:07Silva om du menar att du tog det lugnt och snackade så var det väl det vi kom fram till var vinnande koncept . Du är redan där mao.
Silva om du menar att du tog det lugnt och snackade så var det väl det vi kom fram till var vinnande koncept . Du är redan där mao.
Quote from Therese Woodhill on 24 January 2007, 13:40😉
😉
Quote from Emma Sjöberg on 24 January 2007, 15:09Just.. så äre nog ja..
Nåja.. slutsnackat nu.. En tub GTtabletter får vara ersättningen 😉
Just.. så äre nog ja..
Nåja.. slutsnackat nu.. En tub GTtabletter får vara ersättningen 😉