Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELDejting? Har vi tid?
You need to log in to create posts and topics.

Nämen Sara.. Gråt inte.. Det finns bra saker med å vara singel.. har jag hört 😉
Kanske nån annan som kan rada upp dom bara (H)

hej både singel å singel tränar.

Ja, det borde väl inte finnas bättre plats än denna att ragga upp en vältränad partner på? Eller... kanske i spåret / på passet / på gymet? 😀

Jag vill hitta någon i längdåkningsspåret men vädret är inte riktigt på min sida... 🙁

Fredrik.. du bor på fel ställe!

Just Magnus, i en annan tråd så pratar man om att man ska be om hjälp när man t ex ska köra bänkpress o man är ensam.. DET är ju en smart grej.. Synd bara att man inte går på gym.. ensam 🙂

jag går på gym ensam. Men vet ni, det är kanske 3 tjejer som tränar på mitt gym. Och gissar jag inte fel så är alla upptagna:( så ragga där är svårt.
*snyft*
Men visst har singel livet sina fördelar. Man kan vara lite mer spontan kanske.
En skolkamrat til

..eller kvinna!

Jo men då får du väl byta gym kanske? Såna gym som SATS borde ju ha fullt med tjejer! Det svåra med att ragga på gym är väl hrm...att många är inne i sin egen träning, med all rätt, för man får ju ut så mkt mer av träningen om man är där

Okej. Jag kör det etthundrade inlägget här. Ja, eller så kan man jogga i skogen, vem vet en vacker dag kanske hon kommer joggandes i spåret på väg åt samma håll, i ungefär samma tempo,
man pratar lite lätt ett tag och i slutet av rundan tar jag mod till m

Problemet med joggingexemplet är att om hon joggar i samma tempo och åt samma håll kommer ni aldrig att stöta på varandra! 🙂

Ha ha.. å grejen är att skulle någon komma ikapp mej på en löparrunda så skulle jag inta kunna prata iaf 🙂

Kanske därför En polare springer med mej.. äntligen tyst på henne 😉

Edit... jag menar inte att jag springer fort.. utan blir anfådd (#)