Quote from Emma Sjöberg on 16 January 2007, 20:49Nämen Sara.. Gråt inte.. Det finns bra saker med å vara singel.. har jag hört 😉
Kanske nån annan som kan rada upp dom bara (H)
Nämen Sara.. Gråt inte.. Det finns bra saker med å vara singel.. har jag hört 😉
Kanske nån annan som kan rada upp dom bara (H)
Quote from Funbeat user on 16 January 2007, 20:56hej både singel å singel tränar.
hej både singel å singel tränar.
Quote from Håkan Lilja on 17 January 2007, 23:19Ja, det borde väl inte finnas bättre plats än denna att ragga upp en vältränad partner på? Eller... kanske i spåret / på passet / på gymet? 😀
Ja, det borde väl inte finnas bättre plats än denna att ragga upp en vältränad partner på? Eller... kanske i spåret / på passet / på gymet? 😀
Quote from ellen olsson on 17 January 2007, 23:34Jag vill hitta någon i längdåkningsspåret men vädret är inte riktigt på min sida... 🙁
Jag vill hitta någon i längdåkningsspåret men vädret är inte riktigt på min sida... 🙁
Quote from Emma Sjöberg on 18 January 2007, 10:16Fredrik.. du bor på fel ställe!
Just Magnus, i en annan tråd så pratar man om att man ska be om hjälp när man t ex ska köra bänkpress o man är ensam.. DET är ju en smart grej.. Synd bara att man inte går på gym.. ensam 🙂
Fredrik.. du bor på fel ställe!
Just Magnus, i en annan tråd så pratar man om att man ska be om hjälp när man t ex ska köra bänkpress o man är ensam.. DET är ju en smart grej.. Synd bara att man inte går på gym.. ensam 🙂
Quote from Therese Woodhill on 18 January 2007, 21:03jag går på gym ensam. Men vet ni, det är kanske 3 tjejer som tränar på mitt gym. Och gissar jag inte fel så är alla upptagna:( så ragga där är svårt.
*snyft*
Men visst har singel livet sina fördelar. Man kan vara lite mer spontan kanske.
En skolkamrat til
jag går på gym ensam. Men vet ni, det är kanske 3 tjejer som tränar på mitt gym. Och gissar jag inte fel så är alla upptagna:( så ragga där är svårt.
*snyft*
Men visst har singel livet sina fördelar. Man kan vara lite mer spontan kanske.
En skolkamrat til
Quote from Lena Bjerlöw on 18 January 2007, 21:39..eller kvinna!
Jo men då får du väl byta gym kanske? Såna gym som SATS borde ju ha fullt med tjejer! Det svåra med att ragga på gym är väl hrm...att många är inne i sin egen träning, med all rätt, för man får ju ut så mkt mer av träningen om man är där
..eller kvinna!
Jo men då får du väl byta gym kanske? Såna gym som SATS borde ju ha fullt med tjejer! Det svåra med att ragga på gym är väl hrm...att många är inne i sin egen träning, med all rätt, för man får ju ut så mkt mer av träningen om man är där
Quote from Fredric Lagerström on 19 January 2007, 11:45Okej. Jag kör det etthundrade inlägget här. Ja, eller så kan man jogga i skogen, vem vet en vacker dag kanske hon kommer joggandes i spåret på väg åt samma håll, i ungefär samma tempo,
man pratar lite lätt ett tag och i slutet av rundan tar jag mod till m
Okej. Jag kör det etthundrade inlägget här. Ja, eller så kan man jogga i skogen, vem vet en vacker dag kanske hon kommer joggandes i spåret på väg åt samma håll, i ungefär samma tempo,
man pratar lite lätt ett tag och i slutet av rundan tar jag mod till m
Quote from Håkan Lilja on 19 January 2007, 13:33Problemet med joggingexemplet är att om hon joggar i samma tempo och åt samma håll kommer ni aldrig att stöta på varandra! 🙂
Problemet med joggingexemplet är att om hon joggar i samma tempo och åt samma håll kommer ni aldrig att stöta på varandra! 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 19 January 2007, 14:40Ha ha.. å grejen är att skulle någon komma ikapp mej på en löparrunda så skulle jag inta kunna prata iaf 🙂
Kanske därför En polare springer med mej.. äntligen tyst på henne 😉
Edit... jag menar inte att jag springer fort.. utan blir anfådd (#)
Ha ha.. å grejen är att skulle någon komma ikapp mej på en löparrunda så skulle jag inta kunna prata iaf 🙂
Kanske därför En polare springer med mej.. äntligen tyst på henne 😉
Edit... jag menar inte att jag springer fort.. utan blir anfådd (#)