Quote from Christian Wahlberg on 31 October 2006, 18:13Allt sånt där och träning passar inte ihop. I söndags var det en tjej som kollade på mig när jag körde utfall, jag blev så distraherad att jag trampade snett och fick nån bristning i skinkan. Har inte kunnat träna några dagar bara för det. Akta er! 😉
Allt sånt där och träning passar inte ihop. I söndags var det en tjej som kollade på mig när jag körde utfall, jag blev så distraherad att jag trampade snett och fick nån bristning i skinkan. Har inte kunnat träna några dagar bara för det. Akta er! 😉
Quote from Lena Bjerlöw on 31 October 2006, 20:16hahahaha *lol*
hahahaha *lol*
Quote from Therese Woodhill on 31 October 2006, 20:34Jag tänkte bara lägga mig i denna debatt så alla tjejer ser mig;)
På mitt gym tränar det mest killar*suck*.
Är jag den ända från Malmö?
Jag tänkte bara lägga mig i denna debatt så alla tjejer ser mig;)
På mitt gym tränar det mest killar*suck*.
Är jag den ända från Malmö?
Quote from Kent Jonsson on 31 October 2006, 23:06Gör som Johan och lägger mig i debatten sa man blir synlig för en lämplig man fran malmö 😉
Gör som Johan och lägger mig i debatten sa man blir synlig för en lämplig man fran malmö 😉
Quote from Zsuzsi Zsédely on 2 November 2006, 18:49Men hallå.... Gör som vi! Strunta i avstånden! Lite Ågren ibland, men honomn får man hjälpas åt med att skrämma iväg!
Men hallå.... Gör som vi! Strunta i avstånden! Lite Ågren ibland, men honomn får man hjälpas åt med att skrämma iväg!
Quote from ellen olsson on 2 November 2006, 22:50> Lite Ågren ibland, men honomn får man hjälpas åt med att skrämma iväg!
Är Ågren en man? Det var en nyhet för mig... 🙂
> Lite Ågren ibland, men honomn får man hjälpas åt med att skrämma iväg!
Är Ågren en man? Det var en nyhet för mig... 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 3 November 2006, 09:48Ågren är självklart en man!!
Jaa men JE, jag vet att avståd avskräcker ibland.. eller.. det gör så att en dejt inte blir av!
Jag skulle vilja ha sån där beemknapp a la Star Trek, Det skulle säkert underlätta 🙂
Ågren är självklart en man!!
Jaa men JE, jag vet att avståd avskräcker ibland.. eller.. det gör så att en dejt inte blir av!
Jag skulle vilja ha sån där beemknapp a la Star Trek, Det skulle säkert underlätta 🙂
Quote from Christian Wahlberg on 3 November 2006, 10:15Silva, den skulle dessutom imponera rätt rejält.
Silva, den skulle dessutom imponera rätt rejält.
Quote from Emma Sjöberg on 3 November 2006, 11:11Just ja.. tänkte inte på det *ler*
T o m bättre än en tub GT tabletter ju 🙂
Just ja.. tänkte inte på det *ler*
T o m bättre än en tub GT tabletter ju 🙂
Quote from Therese Woodhill on 3 November 2006, 11:33vad är GT tabletter?
vad är GT tabletter?