Quote from Emma Sjöberg on 22 October 2006, 22:48Verkar inte finnas tid att skriva här iaf 🙂
Verkar inte finnas tid att skriva här iaf 🙂
Quote from Magnus Ahlstrand on 23 October 2006, 00:26vi kanske dejtar för fullt? 😉
vi kanske dejtar för fullt? 😉
Quote from Lotta Lindström on 23 October 2006, 10:13De enda dejterna jag har är med mina skolböcker. *suck*
De enda dejterna jag har är med mina skolböcker. *suck*
Quote from Zsuzsi Zsédely on 23 October 2006, 17:58Jag hade lite ont om tid i helgen! Dessutom är jag förkyld, hon kom med smittan... Men det gör inget! Jag är glad ändå!
Jag hade lite ont om tid i helgen! Dessutom är jag förkyld, hon kom med smittan... Men det gör inget! Jag är glad ändå!
Quote from Emma Sjöberg on 23 October 2006, 19:35Karlar... ska alltid skylla ifrån sig 🙂
Karlar... ska alltid skylla ifrån sig 🙂
Quote from ellen olsson on 23 October 2006, 23:26Jag har bl.a. dejtat mina Icebug, MTB:n, min böjskaftspaddel, mina OL-skor, mina kompasser, min racer, mina rullskidor och min Camelbak. Ska man hinna träffa folk också? 😉
Jag har bl.a. dejtat mina Icebug, MTB:n, min böjskaftspaddel, mina OL-skor, mina kompasser, min racer, mina rullskidor och min Camelbak. Ska man hinna träffa folk också? 😉
Quote from Emma Sjöberg on 24 October 2006, 09:36Det beror ju på vad man är ute efter Fredrik!
Förstår att det kan bli ont om tid för dej 🙂Anna, D E T där lät spännande! Får man höra mer eller?
Det beror ju på vad man är ute efter Fredrik!
Förstår att det kan bli ont om tid för dej 🙂
Anna, D E T där lät spännande! Får man höra mer eller?
Quote from Funbeat user on 24 October 2006, 21:04Precis när ska man hinna träffa folk?
Jobbar heltid och har häst på heltid. Är ju inte hemma förrens vid 19.30. Då ska man gärna äte och duscha med, innan man stupar i säng.. Gud så pessimistiskt det här lät då ....
Precis när ska man hinna träffa folk?
Jobbar heltid och har häst på heltid. Är ju inte hemma förrens vid 19.30. Då ska man gärna äte och duscha med, innan man stupar i säng.. Gud så pessimistiskt det här lät då ....
Quote from Ulrika Wikdahl Lindström on 24 October 2006, 21:08Men det är ju just det som är poängen! Har man en partner kan man äta tillsammans, duscha tillsammans och stupa i säng tillsammans...! 😉
Är man singel har man inte det valet! (tyvärr)
Men det är ju just det som är poängen! Har man en partner kan man äta tillsammans, duscha tillsammans och stupa i säng tillsammans...! 😉
Är man singel har man inte det valet! (tyvärr)
Quote from Magnus Ahlstrand on 24 October 2006, 23:22Silva - jodå, jag har börjat dejta en kille, han är förstås mycket träningsbenägen, jag tror han uppfyller alla de "kriterier" vi skojat om. (var det på piggis vi skrev upp såna?) Får väl se vad som händer... 😉
Det var väl förresten jag som inte hade ti
Silva - jodå, jag har börjat dejta en kille, han är förstås mycket träningsbenägen, jag tror han uppfyller alla de "kriterier" vi skojat om. (var det på piggis vi skrev upp såna?) Får väl se vad som händer... 😉
Det var väl förresten jag som inte hade ti