Quote from Funbeat user on 3 November 2006, 18:21Eller en knapp där man kan beema in nän när man behöver kanske? Vore nåt att uppfinna va?!
Ja jo just det vad är GT tabletter? En till som inte hajar
Eller en knapp där man kan beema in nän när man behöver kanske? Vore nåt att uppfinna va?!
Ja jo just det vad är GT tabletter? En till som inte hajar
Quote from ellen olsson on 3 November 2006, 19:12http://www.enervit.se/produkter.htm
GT-tabletter käkar man primärt för mineralernas skull i syfte att förebygga kramp.
http://www.enervit.se/produkter.htm
GT-tabletter käkar man primärt för mineralernas skull i syfte att förebygga kramp.
Quote from Therese Woodhill on 3 November 2006, 19:15aha, de verkar ju innehålla bra saker, synd bara det var fruktsocker i dem.
aha, de verkar ju innehålla bra saker, synd bara det var fruktsocker i dem.
Quote from ellen olsson on 3 November 2006, 19:53> aha, de verkar ju innehålla bra saker, synd bara det var fruktsocker i dem.
Du ska nog inte vara så rädd för fruktosen. Många av våra främsta uthållighetsidrottare är storkonsumenter... 🙂
> aha, de verkar ju innehålla bra saker, synd bara det var fruktsocker i dem.
Du ska nog inte vara så rädd för fruktosen. Många av våra främsta uthållighetsidrottare är storkonsumenter... 🙂
Quote from Therese Woodhill on 3 November 2006, 20:16jag menade beroende på vad mans ak ha dem till...
och vad man har för kunskaper om kolhydrater kan ju diskuteras
jag menade beroende på vad mans ak ha dem till...
och vad man har för kunskaper om kolhydrater kan ju diskuteras
Quote from Magnus Ahlstrand on 3 November 2006, 20:51J-E: Ja vad är avstånd eg?
Min pojkvän är från skövde, vi ska bosätta oss mellan GBG och han sstad så vi bägge kan fortsätta jobba på våra arbetsplatser... dessutom är hus/radhus på landet så billiga!
Ni får väl ordna en singeldejt? Speeddejting med fu
J-E: Ja vad är avstånd eg?
Min pojkvän är från skövde, vi ska bosätta oss mellan GBG och han sstad så vi bägge kan fortsätta jobba på våra arbetsplatser... dessutom är hus/radhus på landet så billiga!
Ni får väl ordna en singeldejt? Speeddejting med fu
Quote from Funbeat user on 16 January 2007, 18:06Singel ännu. Men ni vet mycket mat i helgerna som man försöker att få bort
Singel ännu. Men ni vet mycket mat i helgerna som man försöker att få bort
Quote from Emma Sjöberg on 16 January 2007, 19:48*vinkar*
Här är jag 🙂
*vinkar*
Här är jag 🙂
Quote from Funbeat user on 16 January 2007, 19:52Här är ännu en singel 🙂
Här är ännu en singel 🙂
Quote from Lena Bjerlöw on 16 January 2007, 20:26Jag är också still single and going strong 😉 Vad är singel prat då? Vad vill ni snacka om? Hur man bäst raggar upp en vältränad partner? 🙂
Jag är också still single and going strong 😉 Vad är singel prat då? Vad vill ni snacka om? Hur man bäst raggar upp en vältränad partner? 🙂