Quote from Torbjörn Ohlsson on 26 April 2007, 21:43Jag vet faktiskt inte riktigt hur snabb jag är på cykeln. Eller hur snabb du är 😉
35 i medel är lite väl snabbt om jag kör själv, men om jag tar vinden hänger du med (eller jag om du drar...) - har du hört den förr?
Jag vet faktiskt inte riktigt hur snabb jag är på cykeln. Eller hur snabb du är 😉
35 i medel är lite väl snabbt om jag kör själv, men om jag tar vinden hänger du med (eller jag om du drar...) - har du hört den förr?
Quote from Emma Sjöberg on 26 April 2007, 21:59Joodå, nog kan jag köra 35 alltid.. helst i medvind och gärna lite utförslöpa 😉
Joodå, nog kan jag köra 35 alltid.. helst i medvind och gärna lite utförslöpa 😉
Quote from Torbjörn Ohlsson on 26 April 2007, 22:03Gött, då är du välkommen ner till de vackra skånska vidderna så tar jag vinden...
Gött, då är du välkommen ner till de vackra skånska vidderna så tar jag vinden...
Quote from Funbeat user on 26 April 2007, 22:07Kan tänka mig att urvalet i hästsport kanske inte är det önskade 😉
Men det är nog inte många sporter som passar för raggning, de flesta brukar ju innebära dels att man blir andfådd så att det inte går fram en vettig mening medans svettdroppar yr omkring
Kan tänka mig att urvalet i hästsport kanske inte är det önskade 😉
Men det är nog inte många sporter som passar för raggning, de flesta brukar ju innebära dels att man blir andfådd så att det inte går fram en vettig mening medans svettdroppar yr omkring
Quote from Pernilla Liljegren on 26 April 2007, 22:17Det där med att ragga på ett gym har jag svårt att förstå om man inteha rett enormt gott självförtroende (eller ego?). Snacka om att visa sig från en mindre smickrande sida (jag svettas i alla fall hejdlöst) och ofta mer avslöjande än vanliga kläder...
Det där med att ragga på ett gym har jag svårt att förstå om man inteha rett enormt gott självförtroende (eller ego?). Snacka om att visa sig från en mindre smickrande sida (jag svettas i alla fall hejdlöst) och ofta mer avslöjande än vanliga kläder...
Quote from Emma Sjöberg on 26 April 2007, 22:19Kanske en anledning till att INTE köra 35 då?? 🙂
Kanske en anledning till att INTE köra 35 då?? 🙂
Quote from Funbeat user on 4 May 2007, 09:15Å andra sidan är det få ställen där man träffar folk i nyktert tillstånd regelbundet med samma intressen, som dessutom förmodligen bor ganska nära och har samma upplägg på livet med arbete eftersom man tränar samma tider.
Kan vara värt att chansa lite äv
Å andra sidan är det få ställen där man träffar folk i nyktert tillstånd regelbundet med samma intressen, som dessutom förmodligen bor ganska nära och har samma upplägg på livet med arbete eftersom man tränar samma tider.
Kan vara värt att chansa lite äv
Quote from Funbeat user on 4 May 2007, 11:21Vad gör man om man då om man går på gymmet på sin arbetsplats och de enda man träffar på där är medelålders män i köttbulleform 🙂
Vad gör man om man då om man går på gymmet på sin arbetsplats och de enda man träffar på där är medelålders män i köttbulleform 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 4 May 2007, 11:30Byt gym Camilla!!
Själv går jag på branstationens gym.. med IT killarna.. ha ha..
Byt gym Camilla!!
Själv går jag på branstationens gym.. med IT killarna.. ha ha..
Quote from Funbeat user on 4 May 2007, 11:35Men då måste jag ju BETALA för att träna 🙂
Finns det inga brandmän på brandstationens gym? Vilken besvikelse 😛
Men då måste jag ju BETALA för att träna 🙂
Finns det inga brandmän på brandstationens gym? Vilken besvikelse 😛