Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Blev intervjuad av en tjej från TV4 väst som tittade på min mage och undrade hur såna som kunde springa där? Och det var efter 60-metersloppet... Haha

> Man borde kanske höja veteranåldern till 45år

Neeej, då får jag ju vänta i fem år till! Allvarligt talat håller jag kanske med. I World Masters Games ("Veteran-OS" ) är åldersgränsen ynka 30 år!

Niko, det är klart du kan vara med! (Förutsatt att du är med i en klubb förstås.)
Det blir inte pinsamt att springa på 20 resp 40 minuter; man kommer antagligen inte ens sist på de tiderna. För övrigt är det alltid någon som kommer sist i ett lopp, även i

Jonas: Yeps, håller jag mig frisk och hel så blir det deltagande! Precis som Du säger: kul att få tävla på bana. Gjorde 40.52 på Hässelby förra året. Är jag i samma form i år så kanske det kan motsvara sisådär 40 blankt på bana?

Nu skall jag bara bestämm

Ja, jag har inte kört med spikskor hittills. Möjligen provar jag med det nästa gång; jag har skaffat ett par, men har inte vågat testa dem ens på träning ännu.

Niko, vad jag märkt av Uppsala LK, från Bore Cup, så är det en klubb du säkert känner dig välkommen i. Är ju en löparklubb och inte en renodlad friidrottsklubb