Quote from Funbeat user on 2 June 2008, 12:12Jag kör med Koss, funkar jättebra tycker jag.
Kan visserligen inte använda andra eftersom de trycker på nerver i mina öron och alltså bara gör ont, men Kosslurarna är perfekta både efterson de inte ramlar ut så lätt och eftersom de ger ett väldigt bra lj
Jag kör med Koss, funkar jättebra tycker jag.
Kan visserligen inte använda andra eftersom de trycker på nerver i mina öron och alltså bara gör ont, men Kosslurarna är perfekta både efterson de inte ramlar ut så lätt och eftersom de ger ett väldigt bra lj
Quote from Funbeat user on 2 June 2008, 12:18Sporthörlurarna som Clas Olssons säljer kan jag rekommendera. Dessa träs runt örat, så att själva öronplupparna kommer uppifrån. Sitter mycket bättre än vanliga hörlurar.
Sporthörlurarna som Clas Olssons säljer kan jag rekommendera. Dessa träs runt örat, så att själva öronplupparna kommer uppifrån. Sitter mycket bättre än vanliga hörlurar.
Quote from Funbeat user on 2 June 2008, 12:22Drar också sladden genom tröjan upp genom halsen.
Sen en BILD:http://www.mayfairstationers.co.uk/images/products/SW25VX.jpg i matchande färg så sitter sakerna på plats.
Drar också sladden genom tröjan upp genom halsen.
Sen en BILD:http://www.mayfairstationers.co.uk/images/products/SW25VX.jpg i matchande färg så sitter sakerna på plats.
Quote from Fredric Lagerström on 2 June 2008, 12:23Tänkte lite på Pelles problem med fladdrande, klibbande sladd. Kanske går det att fästa den med ett gem el liknande i kragen? Jag har dock alltid spelaren fäst med clipet i byxlinningen, sladden genom tröjan.
Tänkte lite på Pelles problem med fladdrande, klibbande sladd. Kanske går det att fästa den med ett gem el liknande i kragen? Jag har dock alltid spelaren fäst med clipet i byxlinningen, sladden genom tröjan.
Quote from Fredric Lagerström on 2 June 2008, 12:24Ahh va fint Peter!:-)
Ahh va fint Peter!:-)
Quote from Funbeat user on 2 June 2008, 13:20Jag kör Creative Zen Stone tror jag den heter. 300 spänn för 2 GB med liten display och radio, grymt bra pris. Jag kör med den i handen och sen sladden genom ärmen upp genom halsen. Dock tappade min färgen lite förmodligen av svett så nu har jag den i en
Jag kör Creative Zen Stone tror jag den heter. 300 spänn för 2 GB med liten display och radio, grymt bra pris. Jag kör med den i handen och sen sladden genom ärmen upp genom halsen. Dock tappade min färgen lite förmodligen av svett så nu har jag den i en
Quote from Funbeat user on 2 June 2008, 13:28Tvättklämmor på öronen håller sladden på plats.
Hur fungerar den med hundbajs i påsen?
Tvättklämmor på öronen håller sladden på plats.
Hur fungerar den med hundbajs i påsen?
Quote from Camilla Höög on 2 June 2008, 13:47Angående sladdproblemet: Jag har en klämma med magneter just avsedd för att klämma fast sladden i kragen. Har för mig att den följde med MP3-spelaren...
Om jag har R90 på mig så drar jag sladden genom den speciella sladdgenomföringen och ut i armhålan til
Angående sladdproblemet: Jag har en klämma med magneter just avsedd för att klämma fast sladden i kragen. Har för mig att den följde med MP3-spelaren...
Om jag har R90 på mig så drar jag sladden genom den speciella sladdgenomföringen och ut i armhålan til
Quote from Funbeat user on 2 June 2008, 14:01Har en Sansa Clip som jag stormtrivs med. Liten och lätt samt har både display, radio och en klämma så man kan sätta fast den i byxlinningen! (t+)
Har en Sansa Clip som jag stormtrivs med. Liten och lätt samt har både display, radio och en klämma så man kan sätta fast den i byxlinningen! (t+)
Quote from Funbeat user on 2 June 2008, 14:31Finns både wristband (=handlov?) och armband till Stone. Armband för 119. Dessutom ingår nån sorts silikonskydd så man slipper tappa färg.
http://www.webhallen.com/prod.php?id=77298
Finns både wristband (=handlov?) och armband till Stone. Armband för 119. Dessutom ingår nån sorts silikonskydd så man slipper tappa färg.