Quote from Funbeat user on 2 June 2008, 15:34David, den blir svårare att navigera när påsen är full... Men som bonus får du plats med en mazarin på vägen ut...
David, den blir svårare att navigera när påsen är full... Men som bonus får du plats med en mazarin på vägen ut...
Quote from Funbeat user on 2 June 2008, 15:40Jsg brukar ha karta om jag har svårt att navigera.
Jsg brukar ha karta om jag har svårt att navigera.
Quote from Funbeat user on 2 June 2008, 17:16Tjena Mats och alla,
Jag tror en av de mest ultimata mp3-spelarna för träning och generellt enkel att hantera måste vara "Dolphin". Mycket slimmad och helt vattentät, vilket ju gör att du kan springa och ha den intill kroppen utan att riskera att svett fö
Tjena Mats och alla,
Jag tror en av de mest ultimata mp3-spelarna för träning och generellt enkel att hantera måste vara "Dolphin". Mycket slimmad och helt vattentät, vilket ju gör att du kan springa och ha den intill kroppen utan att riskera att svett fö
Quote from Funbeat user on 2 June 2008, 17:38Just det, angående hur man fäster den, det finns två "straps" på den som gör att man kan fästa den bak på kepsen om man springer, eller i remmen på hjälmen om man springer, eller på simglasögonsnodden om man simmar. Den vattentäta versionen av hörlurarna
Just det, angående hur man fäster den, det finns två "straps" på den som gör att man kan fästa den bak på kepsen om man springer, eller i remmen på hjälmen om man springer, eller på simglasögonsnodden om man simmar. Den vattentäta versionen av hörlurarna