Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 14:20lyft ben och sänk överkroppen och inte försöka hålla upp din huvud 10cm övanpå vatten när du andas 😉
lyft ben och sänk överkroppen och inte försöka hålla upp din huvud 10cm övanpå vatten när du andas 😉
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 16:14Ice man, det låter som om du skulle kunna ha nytta av lite flytövningar. Men, om du ändå har paddlar och dolme på dig kan du prova följande: När handen är som längst fram i ditt frisimsdrag, när arm och hand är horisontella strax under vattenytan, iställe
Ice man, det låter som om du skulle kunna ha nytta av lite flytövningar. Men, om du ändå har paddlar och dolme på dig kan du prova följande: När handen är som längst fram i ditt frisimsdrag, när arm och hand är horisontella strax under vattenytan, iställe
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 12:16Okej jag ska testa detta. Man skulle väl även kunna träna detta en sida i taget och hålla i en platta med andra handen? Det känns som jag har sämre drag med vänsterarmen. Ändå byter jag andningssida ofta och försöker träna båda sidor lika mycket.
Okej jag ska testa detta. Man skulle väl även kunna träna detta en sida i taget och hålla i en platta med andra handen? Det känns som jag har sämre drag med vänsterarmen. Ändå byter jag andningssida ofta och försöker träna båda sidor lika mycket.
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 13:13Jag skulle skippa plattan. Den gör att du kommer upp med överkroppen och ner och draggar med benen.
Jag skulle skippa plattan. Den gör att du kommer upp med överkroppen och ner och draggar med benen.
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 17:46Ok. Bensparksträning med platta är heller ingenting du rekommenderar för nybörjare? Har provat det några gånger och tycker det är sjukt jobbigt. Efter två 50:or så känns benen som spaghetti.
Ok. Bensparksträning med platta är heller ingenting du rekommenderar för nybörjare? Har provat det några gånger och tycker det är sjukt jobbigt. Efter två 50:or så känns benen som spaghetti.
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 08:44Japp, jag skulle skippa plattan. (Även om jag själv använder plattan för att jag är för bekväm (H) )
Japp, jag skulle skippa plattan. (Även om jag själv använder plattan för att jag är för bekväm (H) )