Quote from Bertil Nolheim on 19 October 2007, 16:39Fast om man cyklar till och från jobbet gör ju trots allt cyklingen nytta.
Både som träning och för miljön (om alternativet är bil).
Fast om man cyklar till och från jobbet gör ju trots allt cyklingen nytta.
Både som träning och för miljön (om alternativet är bil).
Quote from Funbeat user on 19 October 2007, 17:04Så här års är inte svetten något problem precis.
Så här års är inte svetten något problem precis.
Quote from Funbeat user on 19 October 2007, 21:33"Så här års är inte svetten något problem precis. "
Då cyklar man för långsamt;) Svetten är alltid ett problem när jag tränar.
P.
"Så här års är inte svetten något problem precis. "
Då cyklar man för långsamt;) Svetten är alltid ett problem när jag tränar.
P.
Quote from ellen olsson on 19 October 2007, 22:31> Så här års är inte svetten något problem precis.
I flrea avseenden är den ett större problem när det inte är varmt ute. Man blir fort avkyld om man stannar till.
> Så här års är inte svetten något problem precis.
I flrea avseenden är den ett större problem när det inte är varmt ute. Man blir fort avkyld om man stannar till.
Quote from Funbeat user on 19 October 2007, 22:46"Både som träning och för miljön (om alternativet är bil)"
Trådförstörare ANDREAS påstår nu att i stort sett all olja som pumpas upp ur jorden förbränns.
För att vara lite duktig kan jag ju påpeka att detta inte kommer att sluta innan vi brännt upp den
"Både som träning och för miljön (om alternativet är bil)"
Trådförstörare ANDREAS påstår nu att i stort sett all olja som pumpas upp ur jorden förbränns.
För att vara lite duktig kan jag ju påpeka att detta inte kommer att sluta innan vi brännt upp den
Quote from Funbeat user on 20 October 2007, 17:29David, om man cyklar med bar överkropp i +3, svettas man verkligen då när man blivit varm (om man nu blir det)? Blir inte kroppen tillräckligt nedkyld ändå?
Jag läste ett tips någonstans om pakethållare så jag tänkte sätta på min i vinter och spänna fast
David, om man cyklar med bar överkropp i +3, svettas man verkligen då när man blivit varm (om man nu blir det)? Blir inte kroppen tillräckligt nedkyld ändå?
Jag läste ett tips någonstans om pakethållare så jag tänkte sätta på min i vinter och spänna fast
Quote from Funbeat user on 20 October 2007, 17:53Jag väntar med spänning på att du testar och rapporterar.
Man svettas med viss sannolikhet inte vid tre +grader.
Värmeutvecklingen i musklerna används snarare till att försöka hålla värmen.
Du vet väl att när du huttrar o skakar, så är det för att f
Jag väntar med spänning på att du testar och rapporterar.
Man svettas med viss sannolikhet inte vid tre +grader.
Värmeutvecklingen i musklerna används snarare till att försöka hålla värmen.
Du vet väl att när du huttrar o skakar, så är det för att f
Quote from Funbeat user on 20 October 2007, 18:12Hej.
I min ungdom var - 10, den perfekta temperaturen, när jag åkte skidor. Då först var det tillräckligt kallt för mig för att jag skulle kunna hålla ett bra tempo, samtidigt som jag inte svettades floder. Numer är det nog snarare - 15, med tanke på det
Hej.
I min ungdom var - 10, den perfekta temperaturen, när jag åkte skidor. Då först var det tillräckligt kallt för mig för att jag skulle kunna hålla ett bra tempo, samtidigt som jag inte svettades floder. Numer är det nog snarare - 15, med tanke på det
Quote from Lena O on 20 October 2007, 19:22en intressant artikel ang. temp m.m.
http://www.abcc.co.uk/Articles/tempreg.html
en intressant artikel ang. temp m.m.
Quote from Berit Bengtson on 21 October 2007, 00:47Jonas l skrev:
> Kör dessutom med ull underställ som värmer även när det är blött.Nja, när ull är BLÖTT fungerar det inte särskilt bra, när en ylletröja är FUKTIG fungerar den däremot fantastiskt bra.
P. E skrev:
> Och ull, det är bra det. Kan absorbe
Jonas l skrev:
> Kör dessutom med ull underställ som värmer även när det är blött.
Nja, när ull är BLÖTT fungerar det inte särskilt bra, när en ylletröja är FUKTIG fungerar den däremot fantastiskt bra.
P. E skrev:
> Och ull, det är bra det. Kan absorbe