Quote from Guest on 12 March 2012, 19:11...att man måste vila så jävla mycket. Alltså, jag är fortfarande nybörjare, har tränat löpning i precis över ett år. Började i Mars förra året med att flåsa mig igenom 500m men nu ett år senare så börjar jag känna sjuk abstinens de dagar jag inte får kom
...att man måste vila så jävla mycket. Alltså, jag är fortfarande nybörjare, har tränat löpning i precis över ett år. Började i Mars förra året med att flåsa mig igenom 500m men nu ett år senare så börjar jag känna sjuk abstinens de dagar jag inte får kom
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 19:21Börja med cykel så kan du hålla på sex dagar i veckan.
Börja med cykel så kan du hålla på sex dagar i veckan.
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 19:22Eller simning, så kan du göra det varje dag, flera gånger om dagen. Plus cykla sex dagar.
Eller simning, så kan du göra det varje dag, flera gånger om dagen. Plus cykla sex dagar.
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 19:28Varför pratar alla om sex här? Sexfixerade?
edit: Varje dag? Flera gånger om dagen? Ha?
Varför pratar alla om sex här? Sexfixerade?
edit: Varje dag? Flera gånger om dagen? Ha?
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 19:34Det går ju alltid att träna annat de dagarna man inte springer om hälsan och tiden tillåter.
Det går ju alltid att träna annat de dagarna man inte springer om hälsan och tiden tillåter.
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 19:40Det påverkar nog återhämtningen om man tränar annat också.
Det påverkar nog återhämtningen om man tränar annat också.
Quote from Catharina Brattlin on 12 March 2012, 19:42Jag kan inte annat än hålla med om det.
De åren, när jag instruerade gruppträningspass som mest intensivt, hade jag tio klasser i veckan. Inte en enda gång jag på alla år hade någon som helst skada eller känning. Otroligt egentligen!
Vad jag vill säga m
Jag kan inte annat än hålla med om det.