Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 20:04Härlig inställning BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/045.gif
Själv är jag förkyld och saknar träningen av den anledningen, blir inte bättre av att det är så härligt väder ute.
Härlig inställning BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/045.gif
Själv är jag förkyld och saknar träningen av den anledningen, blir inte bättre av att det är så härligt väder ute.
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 20:07Mattias > Nä självklart så är det det vackra vädret som gör att abstinensen kommer nu. I vintras var det inte lika självklart att ta sig ut de tre gångerna i veckan och inte 17 så sneglade man mot fler gånger än så, men ut fick man ta sig ändå såklart.
Mattias > Nä självklart så är det det vackra vädret som gör att abstinensen kommer nu. I vintras var det inte lika självklart att ta sig ut de tre gångerna i veckan och inte 17 så sneglade man mot fler gånger än så, men ut fick man ta sig ändå såklart.
Quote from Catharina Brattlin on 12 March 2012, 20:10Alla gillar så klart inte gympa, men det finns annat. Som kettlebells t ex. 🙂
Varför inte göra ett crossfit-pass med kettlebells och kroppsövningar, som Du kör en gång i veckan? Har Du tillgång till gym kan Du göra kanonbra cirkelpass med både hantlar,
Alla gillar så klart inte gympa, men det finns annat. Som kettlebells t ex. 🙂
Varför inte göra ett crossfit-pass med kettlebells och kroppsövningar, som Du kör en gång i veckan? Har Du tillgång till gym kan Du göra kanonbra cirkelpass med både hantlar,
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 20:11De som leder pass brukar skrika en hel del :-P... - Ont i munnen(?)
Den muskelära-återhämtningen är som bästa de första ca 12h efter passet. Kör man skonsamma alternativa träningspass med känsla "piggare efter" kan det mycket väl vara så att kroppen åter
De som leder pass brukar skrika en hel del :-P... - Ont i munnen(?)
Den muskelära-återhämtningen är som bästa de första ca 12h efter passet. Kör man skonsamma alternativa träningspass med känsla "piggare efter" kan det mycket väl vara så att kroppen åter
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 20:17Själv vilar jag mellan tävlignarna. 😉
Själv vilar jag mellan tävlignarna. 😉
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 20:20Förlåt Sylvia, det bara slank ur mig i och med "...har inte haft ett endaste gnäll från någon del av kroppen på snart två år." blev det lockande. Tänke att munnen är en kroppsdel och om inget gnäll sagts av den på två år så är det ju imponerande.
Förlåt Sylvia, det bara slank ur mig i och med "...har inte haft ett endaste gnäll från någon del av kroppen på snart två år." blev det lockande. Tänke att munnen är en kroppsdel och om inget gnäll sagts av den på två år så är det ju imponerande.
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 20:22Sylvia >> Ja det är nog nånting sånt som skulle passa mig. Jag har inte provat speciellt mycket med kettlebellsen än, håller på och provar ut lite övningar och så bara men tror jag kan lära mig att gilla det. 🙂
Egentligen så är ju mina problem av den an
Sylvia >> Ja det är nog nånting sånt som skulle passa mig. Jag har inte provat speciellt mycket med kettlebellsen än, håller på och provar ut lite övningar och så bara men tror jag kan lära mig att gilla det. 🙂
Egentligen så är ju mina problem av den an
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 20:24Kom precis på ännu en anledning till att jag vill ut just idag, 3/5 av familjen har fått löss, dock inte jag. Jag har dock massor med fantomkli i huvuduet sedan den första positiva genomkamningen av en av de drabbade.
Kom precis på ännu en anledning till att jag vill ut just idag, 3/5 av familjen har fått löss, dock inte jag. Jag har dock massor med fantomkli i huvuduet sedan den första positiva genomkamningen av en av de drabbade.
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 20:24Kom precis på ännu en anledning till att jag vill ut just idag, 3/5 av familjen har fått löss, dock inte jag. Jag har dock massor med fantomkli i huvuduet sedan den första positiva genomkamningen av en av de drabbade.
Kom precis på ännu en anledning till att jag vill ut just idag, 3/5 av familjen har fått löss, dock inte jag. Jag har dock massor med fantomkli i huvuduet sedan den första positiva genomkamningen av en av de drabbade.
Quote from Catharina Brattlin on 12 March 2012, 20:27Anders, tillfället gör tjuven? 🙂
Nej, jag tillhör inte dem som gnäller. Det jag kan påverka försöker jag ändra på olika sätt och efter bästa förmåga. Det jag inte kan påverka accepterar jag.
Bra Nicklas! Mitt gym har tyvärr inga kettlebells men jag kö
Anders, tillfället gör tjuven? 🙂
Nej, jag tillhör inte dem som gnäller. Det jag kan påverka försöker jag ändra på olika sätt och efter bästa förmåga. Det jag inte kan påverka accepterar jag.
Bra Nicklas! Mitt gym har tyvärr inga kettlebells men jag kö