Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 21:53Magnus >> Visst kan det ligga en stor del i det angående den tekniska biten. Det jag minns dock var att bena var oförskämt pigga.
Ej testat 2 löptävlingar dagarna efter varandra.
Men tror som sagt att kroppen mår bra av att röra sig lite och får hjälp
Magnus >> Visst kan det ligga en stor del i det angående den tekniska biten. Det jag minns dock var att bena var oförskämt pigga.
Ej testat 2 löptävlingar dagarna efter varandra.
Men tror som sagt att kroppen mår bra av att röra sig lite och får hjälp
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 22:02Lite kul att du ställer diagnos på dina kollegor i Streakgänget.
Lite kul att du ställer diagnos på dina kollegor i Streakgänget.
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 22:26Vad sägs om ett renodlat "Tvångsbeteende" till skillnad mot "plikttroget och högmotiverat utförande"....bara att välja. (Finns flera roliga typ....)!
Vad sägs om ett renodlat "Tvångsbeteende" till skillnad mot "plikttroget och högmotiverat utförande"....bara att välja. (Finns flera roliga typ....)!
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 07:20Kjell >> Åja, tro inte att jag sneglat mot ert håll, konceptet tilltalar mig men jag vet att det inte skulle vara bra för min hälsa då jag tyvärr har en tendens att låta huvudet styra istället för kroppen, jag tror helt enkelt att jag skulle skada mig.
K
Kjell >> Åja, tro inte att jag sneglat mot ert håll, konceptet tilltalar mig men jag vet att det inte skulle vara bra för min hälsa då jag tyvärr har en tendens att låta huvudet styra istället för kroppen, jag tror helt enkelt att jag skulle skada mig.
K
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 08:56Oskar (m fl): Vad är det för slaggprodukter som bildas av löpträning? Det pratas/skrivs ofta om dem, men inte exakt vilka de är. Skulle gärna vilja får reda på lite mer om dem. (OBS, ingen retorisk fråga, jag är genuint nyfiken.)
Oskar (m fl): Vad är det för slaggprodukter som bildas av löpträning? Det pratas/skrivs ofta om dem, men inte exakt vilka de är. Skulle gärna vilja får reda på lite mer om dem. (OBS, ingen retorisk fråga, jag är genuint nyfiken.)
Quote from Elias Engqvist on 13 March 2012, 09:00Jag förstår inte "frågan".
Jag förstår inte "frågan".
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 09:07Med risk för att vara högst ovetenskaplig i detta ovetenskapliga sammanhang: men de allra flesta som testat återhämtningsjogg i sitt sanna format vet att det fungerar? "Slaggprodukterna" kan säkert variera, nån har intagit för mkt Powerade och måste få bo
Med risk för att vara högst ovetenskaplig i detta ovetenskapliga sammanhang: men de allra flesta som testat återhämtningsjogg i sitt sanna format vet att det fungerar? "Slaggprodukterna" kan säkert variera, nån har intagit för mkt Powerade och måste få bo
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 09:11Lars >> Huvudsakligen är det restprodukter från syrelös förbränning, mjölksyra(?).Förmodligen diverse andra biprodukter av utmattning och anaerobt-arbete som andra kanske kan fylla i?
Just inom orientering är det anaeroba-arbetet en relativt stor del av
Lars >> Huvudsakligen är det restprodukter från syrelös förbränning, mjölksyra(?).Förmodligen diverse andra biprodukter av utmattning och anaerobt-arbete som andra kanske kan fylla i?
Just inom orientering är det anaeroba-arbetet en relativt stor del av
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 09:14Frida >> Det många som kan använda en dator utan att förstå den. 🙂
Frida >> Det många som kan använda en dator utan att förstå den. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 09:24Oskar: Vad jag förstått är laktat ("mjölksyra" ) inte riktigt någon restprodukt, utan snarare ett mellansteg i energiproduktionen. Den förbränns snabbt när man vilar och ligger inte kvar i musklerna någon nämnvärd tid. Mer info här:
http://traningslara.
Oskar: Vad jag förstått är laktat ("mjölksyra" ) inte riktigt någon restprodukt, utan snarare ett mellansteg i energiproduktionen. Den förbränns snabbt när man vilar och ligger inte kvar i musklerna någon nämnvärd tid. Mer info här:
http://traningslara.