Quote from Guest on 1 May 2010, 23:18Hej FB-vänner,
Jag har sprungit ett gäng halvmaror och är rätt bra på att hålla kontinuitet i min träning. Jag springer varierat även om mina intervaller kunde återkomma oftare i min träningskalender 🙁
Jag kan dock inte komma under två timmar! Det b
Hej FB-vänner,
Jag har sprungit ett gäng halvmaror och är rätt bra på att hålla kontinuitet i min träning. Jag springer varierat även om mina intervaller kunde återkomma oftare i min träningskalender 🙁
Jag kan dock inte komma under två timmar! Det b
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 23:28Hmm... Jag brukar k?nna att det ska bli sk?nt att ?ntligen komma i m?l och vilja ?ka tempot i slutet.
Hmm... Jag brukar k?nna att det ska bli sk?nt att ?ntligen komma i m?l och vilja ?ka tempot i slutet.
Quote from Catharina Brattlin on 2 May 2010, 00:21Helen, Du är inte ensam. 🙂
Fast, mitt problem är att jag hamnar i nån slags behaglighetslunk och håller den, oavsett om det går uppför, nerför eller är platt. På mitt senaste halvmarathonlopp var alla fyra 5:or extremt jämna - skiljde mindre än 30 seku
Helen, Du är inte ensam. 🙂
Fast, mitt problem är att jag hamnar i nån slags behaglighetslunk och håller den, oavsett om det går uppför, nerför eller är platt. På mitt senaste halvmarathonlopp var alla fyra 5:or extremt jämna - skiljde mindre än 30 seku
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 00:29Helen. Som Sylvia säger: Du är inte ensam.
Jag behöver också tips.
Helen. Som Sylvia säger: Du är inte ensam.
Jag behöver också tips.
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 00:43Hur långt brukar du spring när du tränar då? Kan tänka mig att det är lättare att klara hela distansen om du har kört träningspass som är längre än tävlingsdistansen du ska springa.
Hur långt brukar du spring när du tränar då? Kan tänka mig att det är lättare att klara hela distansen om du har kört träningspass som är längre än tävlingsdistansen du ska springa.
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 08:52Jag hamnar rätt enkelt i ett normallunk när jag springer. Eftersom jag ofta tänker på allt annat än löpning så försvinner drivet i steget.
Ju mer intressant tankegång eller smart idé jag får desto långsammare går det.
Mina kollegor har jätteroligt åt at
Jag hamnar rätt enkelt i ett normallunk när jag springer. Eftersom jag ofta tänker på allt annat än löpning så försvinner drivet i steget.
Ju mer intressant tankegång eller smart idé jag får desto långsammare går det.
Mina kollegor har jätteroligt åt at
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 09:01Jag tror kanske att det gäller för dig att spränga gränsen, bryta isen eller vad man nu säger. Och det gör du nog ganska lätt tillsammans med någon som är bombis på typ 1.55. Han/hon ska oxo veta problematiken och prata mycket under slutfasen...kanske om
Jag tror kanske att det gäller för dig att spränga gränsen, bryta isen eller vad man nu säger. Och det gör du nog ganska lätt tillsammans med någon som är bombis på typ 1.55. Han/hon ska oxo veta problematiken och prata mycket under slutfasen...kanske om
Quote from Elias Engqvist on 2 May 2010, 09:18Det gäller att bestämma sig för att trycka på lite mer än vid träning, och: HÅLLA FOKUS på det och inte falla in i långdistansträningslunken, komfortzonen, som är så lätt hänt då tankarna svävar ut. Då man tränar kan man lunka på i ett meditativt tillstån
Det gäller att bestämma sig för att trycka på lite mer än vid träning, och: HÅLLA FOKUS på det och inte falla in i långdistansträningslunken, komfortzonen, som är så lätt hänt då tankarna svävar ut. Då man tränar kan man lunka på i ett meditativt tillstån
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 09:19+1 på Tord.
Kom precis in från ett löppass som inte ens kändes särskilt långsamt, men var fullt med tankar. Inser när jag kollar klockan att jag sprungit i "knapp styrfart". Så kan det gå när hjärnan roar sig lätt. *hepp!*
+1 på Tord.
Kom precis in från ett löppass som inte ens kändes särskilt långsamt, men var fullt med tankar. Inser när jag kollar klockan att jag sprungit i "knapp styrfart". Så kan det gå när hjärnan roar sig lätt. *hepp!*
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 09:33Den dag jag kommer på något patenterbart tror jag att hastigheten går ned så mycket att jag välter.
Den dag jag kommer på något patenterbart tror jag att hastigheten går ned så mycket att jag välter.