Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Peter, jo jag ler fast vi har sprungit i 5km i hällregn och är ca 200m högre än startpunkten. Lyckligtvis så slutade det att regna strax därefter 🙂

I år skrev en Pulsare, Jaktis, på sin sida om loppet "En brutal upplevelse".

1. Mount blanc Marathon, för stigningen upp till Aiguilette des Posettes.

2. Sörmlands Ultra Marathon, för att loppet är så trevligt att springa.

3. Vildmark 15 utanför Gävle, äntligen ett kul lopp med vettig prissättning.

1. Berlin Marathon: välorganiserat, bra tid för säsongen (slutet av september), en fantastisk publik, ett varv och en lättsprungen bana.

2. Lidingöloppet: klassiskt terränglopp med alternativa distanser (30, 10, 15), ligger bra i tiden, fin och krävande

Okidoki...då kör vi några av dom finfina mindre marorna...Minst: Marathonstafetten...skitkul. Sätermaran...ett riktigt kultlopp. Månkarbo Marathon...ja finns det något bättre...hehehehehe//Kjell.

1. Lundaloppet är ett givet lopp för mig. Den förbannade backen på typ 2 km som man dessutom måste springa två gånger innebär 4 km stigning av 10 km. Ett bra lopp om man vill veta vad mjölksyra är! (säger jag bittert 🙂 )

2. Malmö 10K. Relativt nystarta

1. Lundaloppet är ett givet lopp för mig. Den förbannade backen på typ 2 km som man dessutom måste springa två gånger innebär 4 km stigning av 10 km. Ett bra lopp om man vill veta vad mjölksyra är! (säger jag bittert 🙂 )

2. Malmö 10K. Relativt nystarta

1 Swiss Alpin
2 Lidingö Ultra
3 Stockholm Marathon
4 Orsa kaj´tn
5 Lidingöloppet

Trollhättan 24H
Har aldrig tidigare haft en så berikande inre resa. Kicken (och skavankerna) sitter kvar länge. 🙂 Häftigaste loppet hittills, längtar till årets lopp.

Swiss Alpine 78Km
Underbar natur, lynnigt väder, härligt arrangerat, massiva backar.