Quote from ellen olsson on 13 January 2009, 18:41De har särskilda vinkontroller. När jag sprang var det nog 23 stycken officiella + ett par inofficiella...
De har särskilda vinkontroller. När jag sprang var det nog 23 stycken officiella + ett par inofficiella...
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 07:55Mina bästa, fast jag klarar nog inte av att rangordna dom.
-Vértex. Fantastisk fjällmara och mycket bra organisation
-Saarschleife marathon/halvmarathon. Lokalt lopp längst med floden Saar i Tyskland. Platt som en pannkaka men dramatiska berg på båda si
Mina bästa, fast jag klarar nog inte av att rangordna dom.
-Vértex. Fantastisk fjällmara och mycket bra organisation
-Saarschleife marathon/halvmarathon. Lokalt lopp längst med floden Saar i Tyskland. Platt som en pannkaka men dramatiska berg på båda si
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 08:05Ahhh! jag glömde Växjö marathon. Platt, lagom lång varvbana. Bra på hösten med lagom temperatur.
Ahhh! jag glömde Växjö marathon. Platt, lagom lång varvbana. Bra på hösten med lagom temperatur.
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 09:10Stockholm marathon - ett jätteparty! 😀
Stockholm marathon - ett jätteparty! 😀
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 10:04Måste man springa i Robin hoodbrallor på Robin Hoodloppet?
Måste man springa i Robin hoodbrallor på Robin Hoodloppet?
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 11:10Du menar tights?
http://www.youtube.com/watch?v=0lUjhEHlh7s
Du menar tights?
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 11:13Ja, frågan är väl snarare om man får springa Robinhoodloppet utan trikåer?
Ja, frågan är väl snarare om man får springa Robinhoodloppet utan trikåer?
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 19:42Vi hade för 6 år sedan en jättegrej med både fight för Nottingsham Forrest å sedan efter det maran Roobin Hood....4 troliga anmälda å så så blev det tre å så kom det där stora fantastiska mörkret åter över oss å det fanns ingen kvar typ.!
Inte ens jag fan
Vi hade för 6 år sedan en jättegrej med både fight för Nottingsham Forrest å sedan efter det maran Roobin Hood....4 troliga anmälda å så så blev det tre å så kom det där stora fantastiska mörkret åter över oss å det fanns ingen kvar typ.!
Inte ens jag fan
Quote from Funbeat user on 24 January 2009, 13:001) Grangärde kyrklopp: Därför att det är ett äkta terränglopp, litet och personligt i bitvis extremt tuff och kuperad terräng, bitvis med enorm utsikt, hela tiden med känslan av att springa omkring i Dan Andersson diktning, hela tiden ompysslad av funktio
1) Grangärde kyrklopp: Därför att det är ett äkta terränglopp, litet och personligt i bitvis extremt tuff och kuperad terräng, bitvis med enorm utsikt, hela tiden med känslan av att springa omkring i Dan Andersson diktning, hela tiden ompysslad av funktio
Quote from Funbeat user on 24 January 2009, 13:12Eva - you got me on the hook! Hur långt är Grangärdeloppet, och var ungefär ligger Grangärde? 🙂
Eva - you got me on the hook! Hur långt är Grangärdeloppet, och var ungefär ligger Grangärde? 🙂