Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 12:21Min topplista just nu:
1. Arctic circle marathon. Jag sprang viserligen bara halvmaran men hela arrangemanget är avspänt och fungerar utomordentligt i mitt tycke. Fantastiskt engagemang hos arrangörerna. Det är mäktigt att vara norr om polcirkeln i juni,
Min topplista just nu:
1. Arctic circle marathon. Jag sprang viserligen bara halvmaran men hela arrangemanget är avspänt och fungerar utomordentligt i mitt tycke. Fantastiskt engagemang hos arrangörerna. Det är mäktigt att vara norr om polcirkeln i juni,
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 12:34Men så svårt! Det finns ju så många roliga lopp. Listar här några. Helt utan rangordning.
Vertex: Backigt, jobbigt och så jäkla kul!
Luciamarathon i Bovallstrand: Världens vackraste marathonbana?
Hamburg marathon: Tyskarna kan det här med att arrangera lo
Men så svårt! Det finns ju så många roliga lopp. Listar här några. Helt utan rangordning.
Vertex: Backigt, jobbigt och så jäkla kul!
Luciamarathon i Bovallstrand: Världens vackraste marathonbana?
Hamburg marathon: Tyskarna kan det här med att arrangera lo
Quote from Elias Engqvist on 10 January 2009, 13:02Glömde bort - jag måste göra reklam för Helagsmaran också! Nuförtiden bara halv- och kvartsmara tyvärr. Gillar man små personliga lopp, gillar man att springa (fjäll-)terräng. Gillar man många höjdmeter. Då är det här loppet för dig. (Ljungdalen)
Gillar
Glömde bort - jag måste göra reklam för Helagsmaran också! Nuförtiden bara halv- och kvartsmara tyvärr. Gillar man små personliga lopp, gillar man att springa (fjäll-)terräng. Gillar man många höjdmeter. Då är det här loppet för dig. (Ljungdalen)
Gillar
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 17:39Och hur kunde jag glömma Marathon du Médoc? Kan inte beskrivas, måste upplevas!
Och hur kunde jag glömma Marathon du Médoc? Kan inte beskrivas, måste upplevas!
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 20:01Ja vi gamla marathongubbar tänker ju bara på våra marathonlopp å hur fina dom var etc. Men kanske skulle det vara kul för dom i FB som är så att säga i början av sin löparkarriär att få några tips om något kortare lopp.
Jag tänker mig då tvenne löp som ja
Ja vi gamla marathongubbar tänker ju bara på våra marathonlopp å hur fina dom var etc. Men kanske skulle det vara kul för dom i FB som är så att säga i början av sin löparkarriär att få några tips om något kortare lopp.
Jag tänker mig då tvenne löp som ja
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 14:57Utan inbördes ranking är detta lopp som återkommer från år till år i min tävlingskalender.
- Gävle halvmaraton, flack lättsprungen bana.
- Hambojoggen, Järvsö. 10 km i naturskön miljö.
- Jordgubbsloppet, Jättendal. 12,8 km på omväxlande underlag från asfa
Utan inbördes ranking är detta lopp som återkommer från år till år i min tävlingskalender.
- Gävle halvmaraton, flack lättsprungen bana.
- Hambojoggen, Järvsö. 10 km i naturskön miljö.
- Jordgubbsloppet, Jättendal. 12,8 km på omväxlande underlag från asfa
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 17:00Jag tyckte Tjurruset var brutalt skitigt och roligt - skitroligt alltså! 😀
Jag tyckte Tjurruset var brutalt skitigt och roligt - skitroligt alltså! 😀
Quote from Kicki K on 12 January 2009, 10:22min lista med en överlägsen etta
1 . NY- Marathon - Publiken, arrangemanget o andra löpare
...
och
Lidingöloppet. Passar så bra på hösten
Sthlms marathon. Största maran som ligger i närheten
Midnattsloppet. Sthlm - Kul lopp att sikta pb på med många löp
min lista med en överlägsen etta
1 . NY- Marathon - Publiken, arrangemanget o andra löpare
...
och
Lidingöloppet. Passar så bra på hösten
Sthlms marathon. Största maran som ligger i närheten
Midnattsloppet. Sthlm - Kul lopp att sikta pb på med många löp
Quote from ellen olsson on 12 January 2009, 19:06- Vértex Fjällmarathon
- Marathon du MédocAlla andra lopp jag sprungit bleknar vid en jämförelse...
- Vértex Fjällmarathon
- Marathon du Médoc
Alla andra lopp jag sprungit bleknar vid en jämförelse...
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 09:33Fredrik: Man kan få vin vid västekontrollerna på Médoc va? I så fall, Sweeeet 😀
Fredrik: Man kan få vin vid västekontrollerna på Médoc va? I så fall, Sweeeet 😀