Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 16:43Men!!! Fick vi skriva även lopp som vi *inte* sprungit själva?! Då får vi absolut inte glömma The GAX 100 Miles på Österlen. Glöm allt annat!! (H:)
Men!!! Fick vi skriva även lopp som vi *inte* sprungit själva?! Då får vi absolut inte glömma The GAX 100 Miles på Österlen. Glöm allt annat!! (H:)
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 16:46"lopp som ni har erfarenhet ifrån och kan rekommendera"
Tolkar jag som lopp man har sprungit eller arrangerat. Inte "hört talas om" eller "skulle vilja" 🙂
"lopp som ni har erfarenhet ifrån och kan rekommendera"
Tolkar jag som lopp man har sprungit eller arrangerat. Inte "hört talas om" eller "skulle vilja" 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 16:47Det här tror jag är jobbigt och häftigt.
http://www.frafjordtilfjell.com/hoved.php?valg=1
Det här tror jag är jobbigt och häftigt.
http://www.frafjordtilfjell.com/hoved.php?valg=1
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 16:53Jepp Lady - det var precis så jag tolkade det också. Men det gjorde inte alla i listan, så då fuskade jag med 🙂
Jepp Lady - det var precis så jag tolkade det också. Men det gjorde inte alla i listan, så då fuskade jag med 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 16:571 Midnattsloppet 10 km, Stockholm i augusti.
Ett motionslopp man gärna inte missar trots man sprungit det många gånger tidigare.
Inramningen med en varm augustikväll och start vid 22.00 och sen genom bästa stadsdelen, Södermalm. Banan börjar med en liten
1 Midnattsloppet 10 km, Stockholm i augusti.
Ett motionslopp man gärna inte missar trots man sprungit det många gånger tidigare.
Inramningen med en varm augustikväll och start vid 22.00 och sen genom bästa stadsdelen, Södermalm. Banan börjar med en liten
Quote from Urban Nilsson on 9 January 2009, 17:13>För att silvermedalj på LL är den enda seriösa medalj som jag har någon chans att vinna.
Hear, hear!!! Fan, det är det enda målet jag haft med min löpning de senaste 3 åren! Skulle ha tagit den -08 men hade fuskat med långpassen och krampade de sista 4k
>För att silvermedalj på LL är den enda seriösa medalj som jag har någon chans att vinna.
Hear, hear!!! Fan, det är det enda målet jag haft med min löpning de senaste 3 åren! Skulle ha tagit den -08 men hade fuskat med långpassen och krampade de sista 4k
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 17:28Då tycker jag vi bestämmer att 2009 är året då vi ska ta det där silvret båda två! 2008 visste jag att jag inte hade någon chans, men i år ska jag satsa för fullt.
Då tycker jag vi bestämmer att 2009 är året då vi ska ta det där silvret båda två! 2008 visste jag att jag inte hade någon chans, men i år ska jag satsa för fullt.
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 17:30Pontus och Daniel: (t+)
/Fanclubben
Pontus och Daniel: (t+)
/Fanclubben
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 17:30Fast jag fuskar lite, inte för att jag inte sprungit loppen men för att min lista är utan inbördes ordning:
*) Trosa Stadslopp, ett kvällslopp en fin sommarkväll med mycket publik. Räknat som kvällslopp vinner det klart över Midnattsloppet som är för myc
Fast jag fuskar lite, inte för att jag inte sprungit loppen men för att min lista är utan inbördes ordning:
*) Trosa Stadslopp, ett kvällslopp en fin sommarkväll med mycket publik. Räknat som kvällslopp vinner det klart över Midnattsloppet som är för myc
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 18:031. Stockholm Marathon som ju är vår stora löpar grej i den där stora världen som börjar flera kilometer utanför Månkarbo å som visst är skitstor har man berättat för mig.
2. Månkarbo Marathon eftersom det var jag som jobbade skiten ur mig för att få till
1. Stockholm Marathon som ju är vår stora löpar grej i den där stora världen som börjar flera kilometer utanför Månkarbo å som visst är skitstor har man berättat för mig.
2. Månkarbo Marathon eftersom det var jag som jobbade skiten ur mig för att få till