Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 18:51Utan inbördes ordning:
Uppsala 100/50 km (UppMoT100) av samma skäl som Lady Godiva anger.
Vasastafetten av samma skäl som Erik och Leif anger.
Växjö marathon av samma skäl som Lady Godiva anger.
Skövde 6-timmars - bra arrangerat, trevlig samvaro före
Utan inbördes ordning:
Uppsala 100/50 km (UppMoT100) av samma skäl som Lady Godiva anger.
Vasastafetten av samma skäl som Erik och Leif anger.
Växjö marathon av samma skäl som Lady Godiva anger.
Skövde 6-timmars - bra arrangerat, trevlig samvaro före
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 19:46Berlin marathon - Snabb, flack bana (och då menar jag flack! inte en enda backe) och trots så många startande ingen nämnvärd trängsel pga breda fina boulevarder. Tyskarna går man ur huse för att kolla på loppet, så det är fantastisk publik längs hela bana
Berlin marathon - Snabb, flack bana (och då menar jag flack! inte en enda backe) och trots så många startande ingen nämnvärd trängsel pga breda fina boulevarder. Tyskarna går man ur huse för att kolla på loppet, så det är fantastisk publik längs hela bana
Quote from Lotta W on 9 January 2009, 20:40- Boston marathon!!!
- Finalloppet
- Boston marathon!!!
- Finalloppet
Quote from Urban Nilsson on 9 January 2009, 20:49Pontus: Gärna! 😀 Jag tror mest på kontinuitet i min träning för året. Det får bli nyckeln. Körde hela banan i söndags och kunde konstatera att den är lika jobbig på vintern (#)
Pontus: Gärna! 😀 Jag tror mest på kontinuitet i min träning för året. Det får bli nyckeln. Körde hela banan i söndags och kunde konstatera att den är lika jobbig på vintern (#)
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 21:101. Jungfrau marathon i Schweiz, ett lopp i underbar miljö och många härliga uppförsbackar! Trots många höjdmeter har jag aldrig mått så bra under (och efter) ett marathonlopp.
2. Soteleden terrängmarathon på västkusten. Också ett tufft lopp, men med näst
1. Jungfrau marathon i Schweiz, ett lopp i underbar miljö och många härliga uppförsbackar! Trots många höjdmeter har jag aldrig mått så bra under (och efter) ett marathonlopp.
2. Soteleden terrängmarathon på västkusten. Också ett tufft lopp, men med näst
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 21:34Portfjäll-loppet. 16 km i rejäl terräng! Vi pratar stor höjdskillnad, myrer, stenar och rötter. Mycket roligt, även om de flesta löparna andra såg ut som orienterare. Det gör inte jag. 🙂
Ruskigt ful hemsida: http://www.tunnsjo-il.no/portfjellopet.htm
Portfjäll-loppet. 16 km i rejäl terräng! Vi pratar stor höjdskillnad, myrer, stenar och rötter. Mycket roligt, även om de flesta löparna andra såg ut som orienterare. Det gör inte jag. 🙂
Ruskigt ful hemsida: http://www.tunnsjo-il.no/portfjellopet.htm
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 23:18Trosa stadslopp: Härlig inramning och bra arrangemang. Plus (eller ur ett privatekonomiskt perspektiv, minus) för att frun brukar kunna kvällsshoppa lite medan jag springer, och därför inte vara helt uttråkad. Att äta en bit mat efteråt i Trosa brukar ock
Trosa stadslopp: Härlig inramning och bra arrangemang. Plus (eller ur ett privatekonomiskt perspektiv, minus) för att frun brukar kunna kvällsshoppa lite medan jag springer, och därför inte vara helt uttråkad. Att äta en bit mat efteråt i Trosa brukar ock
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 23:501. Baltzarloppet i Motala. Maif skröt något år på hemsidan att det var sveriges vackraste halvmara. Kom och avgör själva...
2. Göteborgsvarvet, för folkfesten och för att det är ett av de första loppen på året och det spritter i benen lite extra mycket d
1. Baltzarloppet i Motala. Maif skröt något år på hemsidan att det var sveriges vackraste halvmara. Kom och avgör själva...
2. Göteborgsvarvet, för folkfesten och för att det är ett av de första loppen på året och det spritter i benen lite extra mycket d
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 23:56Sveriges vackraste halvmara? Haha, det var väl att tänja ordentligt på den gränsen! Den borde ha hård konkurrens från Prinsens Minne i Halmstad kan man tycka 🙂
Sveriges vackraste halvmara? Haha, det var väl att tänja ordentligt på den gränsen! Den borde ha hård konkurrens från Prinsens Minne i Halmstad kan man tycka 🙂
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 09:47Stockholm marathon, bara för att få gå imål på stadion, det är en väldigt mäktig känsla 😀
Stockholm marathon, bara för att få gå imål på stadion, det är en väldigt mäktig känsla 😀