Quote from Guest on 20 April 2013, 10:05"Backar, vyer och äventyr"
Planen är att utforska och springa på småvägar kring Ågelsjön, dit jag aldrig varit. Hoppas på många höjdmeter, ingen asfalt och kanske några fina vyer. Löpa 13km och cykla 30km, vattenflaska och terrängskor, ingen energi alls
"Backar, vyer och äventyr"
Planen är att utforska och springa på småvägar kring Ågelsjön, dit jag aldrig varit. Hoppas på många höjdmeter, ingen asfalt och kanske några fina vyer. Löpa 13km och cykla 30km, vattenflaska och terrängskor, ingen energi alls
Quote from Funbeat user on 20 April 2013, 10:15Min plan är att springa första långpasset efter dryga 2 v semester. Men jag har grym träningsvärk efter gårdagens träningspass så jag är lite tveksam till hur det kommer att gå....
Min plan är att springa första långpasset efter dryga 2 v semester. Men jag har grym träningsvärk efter gårdagens träningspass så jag är lite tveksam till hur det kommer att gå....
Quote from Funbeat user on 20 April 2013, 11:04idag vila (dvs shopping på stan med sys, så nog lika med långpromenad). imorgon veckans långpass som jag hoppas på ska ligga på mer än 15 km. 🙂
idag vila (dvs shopping på stan med sys, så nog lika med långpromenad). imorgon veckans långpass som jag hoppas på ska ligga på mer än 15 km. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 April 2013, 11:19Min högra ankel pockar lite på min uppmärksamhet så det får bli till att ta det lite piano idag. En promenad på nån mil får duga. Sen att vädret är skit och det vankas födelsekalas ikväll går nog lite sitt till för motivationen. Lär bli tung vilodag imorr
Min högra ankel pockar lite på min uppmärksamhet så det får bli till att ta det lite piano idag. En promenad på nån mil får duga. Sen att vädret är skit och det vankas födelsekalas ikväll går nog lite sitt till för motivationen. Lär bli tung vilodag imorr
Quote from Funbeat user on 20 April 2013, 13:21Springa 90min över den mest kuperade asfaltslinga jag hittar.
Springa 90min över den mest kuperade asfaltslinga jag hittar.
Quote from Jonny Persson on 20 April 2013, 15:31Dagens plan var 5x3 km terrängintervaller, totalt 21 km skogslek och det gick utmärkt även om (eller tack vare att) det var vatten nästan upp till knäna vid några passager.
I morgon får det bli vanligt hederligt asfaltsknarkande i dryga tre mil.
Nu ska
Dagens plan var 5x3 km terrängintervaller, totalt 21 km skogslek och det gick utmärkt även om (eller tack vare att) det var vatten nästan upp till knäna vid några passager.
I morgon får det bli vanligt hederligt asfaltsknarkande i dryga tre mil.
Nu ska
Quote from Funbeat user on 20 April 2013, 16:15Idag har trädgården på landet fått min odelade uppmärksamhet, imorgon blir det långpanna. Runt 28 km om det blir som jag vill.
Idag har trädgården på landet fått min odelade uppmärksamhet, imorgon blir det långpanna. Runt 28 km om det blir som jag vill.
Quote from Funbeat user on 20 April 2013, 18:40Dagens plan var just ingen plan alls, utan det var mer "jag får se var jag hamnar", vilket slutade med att jag plumsade omkring ute på mossen när stigen tog slut och jag inte ville ta samma väg tillbaks. Inte riktigt vad jag önskat kanske, men jag blev i
Dagens plan var just ingen plan alls, utan det var mer "jag får se var jag hamnar", vilket slutade med att jag plumsade omkring ute på mossen när stigen tog slut och jag inte ville ta samma väg tillbaks. Inte riktigt vad jag önskat kanske, men jag blev i
Quote from Funbeat user on 20 April 2013, 19:20@ Karin
Känner igen det där allt för väl. 🙂 Lyckas alltid hamna på stigar som försvinner i intet och övergår i nån slags sumpmark.
@ Karin
Känner igen det där allt för väl. 🙂 Lyckas alltid hamna på stigar som försvinner i intet och övergår i nån slags sumpmark.
Quote from Funbeat user on 20 April 2013, 19:32Maria, ja man vet ju aldrig, kanske kommer just den där lilla stigen leda till en ny favoritrunda! 😉
Maria, ja man vet ju aldrig, kanske kommer just den där lilla stigen leda till en ny favoritrunda! 😉