Quote from Funbeat user on 20 April 2013, 19:4523 km 10 % under tävlingsfart och det kändes helt kanon . I morgon blir det 8 km lugn jogg . Allt enligt planen inför Gbg-varvet .
23 km 10 % under tävlingsfart och det kändes helt kanon . I morgon blir det 8 km lugn jogg . Allt enligt planen inför Gbg-varvet .
Quote from Catharina Brattlin on 20 April 2013, 21:07Jag siktar på långpass imorgon. Göteborgsvarvet närmar sig...
Idag har jag ägnat min tid åt målning av väggar och sex garderobsdörrar i tonåringens nya rum samt flyttning av skrivbord, säng, bokhyllor, instrument och en gigantisk speldator. Jag har fått
Jag siktar på långpass imorgon. Göteborgsvarvet närmar sig...
Idag har jag ägnat min tid åt målning av väggar och sex garderobsdörrar i tonåringens nya rum samt flyttning av skrivbord, säng, bokhyllor, instrument och en gigantisk speldator. Jag har fått
Quote from Funbeat user on 20 April 2013, 21:17Planerar ett mellanmjölkspass på 10 km imorgon för att ha pigga ben till rundays träning på måndag. Har annars bara kört intervall, tröskel och långpass ett tag så det blir trevligt med ett prestigelöst pass.
Planerar ett mellanmjölkspass på 10 km imorgon för att ha pigga ben till rundays träning på måndag. Har annars bara kört intervall, tröskel och långpass ett tag så det blir trevligt med ett prestigelöst pass.
Quote from Funbeat user on 21 April 2013, 16:01Det blev ett skönt långpass på drygt 26 km i soligt väder idag. Ska nog ta det lite lugnt under veckan för på lördag är det Sydkustloppet 😀
Det blev ett skönt långpass på drygt 26 km i soligt väder idag. Ska nog ta det lite lugnt under veckan för på lördag är det Sydkustloppet 😀
Quote from Funbeat user on 22 April 2013, 10:27Längtar till kvällen, då det inte blev någon runda igår (som det brukar). Var på 40-års kalas i lördags så det blev mer av vila igår (passiv vila).
Funderar på längre intervaller typ 4x3 km som förberedelse för Göteborgsvarvet.
Längtar till kvällen, då det inte blev någon runda igår (som det brukar). Var på 40-års kalas i lördags så det blev mer av vila igår (passiv vila).
Funderar på längre intervaller typ 4x3 km som förberedelse för Göteborgsvarvet.
Quote from Funbeat user on 22 April 2013, 14:23Ska nog jogga lite lugnt på banvallen imorgon, den är härligt mjuk just nu och jag kommer kanske testa nyinköpta Salomon XR Crossmax Neutral eller andra välbeprövade skor, har två stortånaglar som är på väg att lossna, de behöver extra utrymme känner jag.
Ska nog jogga lite lugnt på banvallen imorgon, den är härligt mjuk just nu och jag kommer kanske testa nyinköpta Salomon XR Crossmax Neutral eller andra välbeprövade skor, har två stortånaglar som är på väg att lossna, de behöver extra utrymme känner jag.
Quote from Funbeat user on 22 April 2013, 15:463*3km i tröskelfart med 3 min joggvila. Totalt 16km 🙂
3*3km i tröskelfart med 3 min joggvila. Totalt 16km 🙂
Quote from Funbeat user on 28 April 2013, 08:13Har väntat hela morgonen på att det ska bli varmare, vill vara rätt klädd för hela rundan. Funktionströja och reflexväst blir nog bra, likaså fladdriga Dobsom R-90 byxor 🙂 Jaaah, lite orienteringsstuk är det nog för det blir en runda med träd omkring mig
Har väntat hela morgonen på att det ska bli varmare, vill vara rätt klädd för hela rundan. Funktionströja och reflexväst blir nog bra, likaså fladdriga Dobsom R-90 byxor 🙂 Jaaah, lite orienteringsstuk är det nog för det blir en runda med träd omkring mig
Quote from Jonny Persson on 28 April 2013, 08:17Hur långt norrut bor du Vesa? Jag ska ut på en tremilare här i Stockholm om en stund med shorts och t-shirt. Vår!
Hur långt norrut bor du Vesa? Jag ska ut på en tremilare här i Stockholm om en stund med shorts och t-shirt. Vår!
Quote from Funbeat user on 28 April 2013, 08:21har bara snyggshorts ! vill riva hål i mina orienteringsbyxor dessutom 😉 ...bor bra söder om dig iaf, norra östergötland. Det blir inte 10C innan kl 12 idag så det blir långa byxor. spar kortbrallor till banvallen/snabba sträckor till senare 🙂
har bara snyggshorts ! vill riva hål i mina orienteringsbyxor dessutom 😉 ...bor bra söder om dig iaf, norra östergötland. Det blir inte 10C innan kl 12 idag så det blir långa byxor. spar kortbrallor till banvallen/snabba sträckor till senare 🙂