Quote from Funbeat user on 2 May 2013, 11:12Det ringde på dörren då jag höll på att packa in nyköpta terrängskor för returleverans (för små), hade precis fått på tejp och klisterlapp, öppnar dörren och får ett nytt paket innehållandes terrängskor av brevbärarinnan 🙂 Det blir grusvägar eller kansk
Det ringde på dörren då jag höll på att packa in nyköpta terrängskor för returleverans (för små), hade precis fått på tejp och klisterlapp, öppnar dörren och får ett nytt paket innehållandes terrängskor av brevbärarinnan 🙂 Det blir grusvägar eller kansk
Quote from Funbeat user on 2 May 2013, 12:149,5k testrunda av foten blev det. Allt OK. 🙂
9,5k testrunda av foten blev det. Allt OK. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 May 2013, 15:15Iväg till posten och hämta mer prylar, nytt styre samt 3/4 Asics tights...montera på båda och iväg senare kanske på en ny runda 🙂 Har skippat socker, bullar, kakor etc i en evighet, men tror jag ska slå på stort och köpa semlor till kaffet innan rundan !
Iväg till posten och hämta mer prylar, nytt styre samt 3/4 Asics tights...montera på båda och iväg senare kanske på en ny runda 🙂 Har skippat socker, bullar, kakor etc i en evighet, men tror jag ska slå på stort och köpa semlor till kaffet innan rundan !
Quote from Funbeat user on 3 May 2013, 21:08imorgon löpledigt, i övermorgon blire långrunda. 🙂
imorgon löpledigt, i övermorgon blire långrunda. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 May 2013, 00:39Sträcka 2 för laget i 10-Mila om ett dygn. Ja jädra vad skoj det skall bli 😀
Sträcka 2 för laget i 10-Mila om ett dygn. Ja jädra vad skoj det skall bli 😀
Quote from Funbeat user on 4 May 2013, 06:29Idag blir det Kungsholmen runt, 21k. 🙂
Idag blir det Kungsholmen runt, 21k. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 May 2013, 20:35Imorgon vila troligtvis efter hcr - halvmaraton idag.
Imorgon vila troligtvis efter hcr - halvmaraton idag.
Quote from Funbeat user on 5 May 2013, 09:50Igår försök till halvmara - Kungsholmen, men foten sade ifrån efter knappt 10 så jag klev av efter ett varv. Nu är planen "vila mig i form" till Gbg-varvet och Sthlm marathon. Ska bli intressant att se hur mycket av gamla meriter det går att leva på…
Igår försök till halvmara - Kungsholmen, men foten sade ifrån efter knappt 10 så jag klev av efter ett varv. Nu är planen "vila mig i form" till Gbg-varvet och Sthlm marathon. Ska bli intressant att se hur mycket av gamla meriter det går att leva på…
Quote from Funbeat user on 5 May 2013, 11:08Idag tänkte jag göra mitt livs första 3-milspass. Blir intressant att se hur det går. 🙂
Idag tänkte jag göra mitt livs första 3-milspass. Blir intressant att se hur det går. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 08:08Ett gäng kilometer på grusvägar och möjligtvis på en 2.5km lång stig, om den finns i verkligheten. Lite fält på ett ställe men mest genom skog. Tar med (0.8kg / med 2L blåsa) vätskeryggsäck som jag ska testa och se om den funkar att springa med. http://ka
Ett gäng kilometer på grusvägar och möjligtvis på en 2.5km lång stig, om den finns i verkligheten. Lite fält på ett ställe men mest genom skog. Tar med (0.8kg / med 2L blåsa) vätskeryggsäck som jag ska testa och se om den funkar att springa med. http://ka