Quote from Funbeat user on 8 May 2013, 19:33blir gymmet idag. får se va jag pallar på löpbandet. i övrigt bålstyrka 🙂
blir gymmet idag. får se va jag pallar på löpbandet. i övrigt bålstyrka 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2013, 19:40Det vete Christer... för mig är det väldigt ovant och spännande att ha någon annan som planerar min träning. 😀
Det vete Christer... för mig är det väldigt ovant och spännande att ha någon annan som planerar min träning. 😀
Quote from Elias Engqvist on 9 May 2013, 05:00Vi ska ha kul i alla fall Erik!
Vi ska ha kul i alla fall Erik!
Quote from Tini Kjellin on 9 May 2013, 09:49Idag får det bli en liten runda runt årstaviken; skansbron - liljeholmsbron. Fint väder som bara kommer bli varmare så det får bli nu på förmiddagen så jag kan njuta av löpningen och välbefinnandet efter löpningen.
Idag får det bli en liten runda runt årstaviken; skansbron - liljeholmsbron. Fint väder som bara kommer bli varmare så det får bli nu på förmiddagen så jag kan njuta av löpningen och välbefinnandet efter löpningen.
Quote from Funbeat user on 12 May 2013, 18:47Planen är att springa runt 11-12 km i terräng, ett av de två sista passen innan GBG-varvet!
www.runandreasrun.se - Frihet är att springa
Planen är att springa runt 11-12 km i terräng, ett av de två sista passen innan GBG-varvet!
http://www.runandreasrun.se - Frihet är att springa
Quote from Funbeat user on 12 May 2013, 21:28Har ingen plan för morgondagens löpning, inte för att fantasi saknas, men jag är för nöjd med veckans träning/framgångar, känns lite som det kvittar. Lite värk och skavanker efter inlinespremiären i förrgår men annars är det OK. Kanske masa mig ut till et
Har ingen plan för morgondagens löpning, inte för att fantasi saknas, men jag är för nöjd med veckans träning/framgångar, känns lite som det kvittar. Lite värk och skavanker efter inlinespremiären i förrgår men annars är det OK. Kanske masa mig ut till et
Quote from Funbeat user on 12 May 2013, 22:56Massage och vila blir det imorgon!
Massage och vila blir det imorgon!
Quote from Funbeat user on 13 May 2013, 22:37Imorgon blir det ett halvtufft pass så benen är någorlunda fräscha på torsdagens monsterpass på 30km med fartökning.
Imorgon blir det ett halvtufft pass så benen är någorlunda fräscha på torsdagens monsterpass på 30km med fartökning.
Quote from Funbeat user on 14 May 2013, 10:59Nu på lunchen blir det 8 km med 5 i tröskelfart i mitten. Blir intressant att känna om benen har hämtat sig efter helgens träningsläger. Rimligtvis kan inga backar kännas branta i alla fall. 🙂
Nu på lunchen blir det 8 km med 5 i tröskelfart i mitten. Blir intressant att känna om benen har hämtat sig efter helgens träningsläger. Rimligtvis kan inga backar kännas branta i alla fall. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 May 2013, 11:16blir nog en kortare runda ikväll. typ 5 km. sen inte lyfta en tå före Varvet. suck...
blir nog en kortare runda ikväll. typ 5 km. sen inte lyfta en tå före Varvet. suck...